כיצד סרטוני שיווק מקצועיים עוזרים היום לכל בעל עסק, קטן או גדול - להיכנס לתודעה, להבדל ולהתמתג?
היום כבר כל בעל עסק חי את המשפט הידוע והמוכר "אם אתה לא שם אתה לא קיים".
כל עסק מצליח שאתם מכירים ומעריכים - כנראה שיש לו מערך פרסום שכולל בתוכו סרטונים שיווקים שמשקפים לצופים את התועלות של העסק המצליח.
סרטוני שיווק הם הדרך היעילה והטובה ביותר להחשף ללקוחות חדשים וקיימים ולהראות להם בצורה מפורטת ומשכנעת את סוגי השירות שאתם נותנים ולמה כדאי להם לבחור בכם.
סרטוני שיווק מחולקים למספר קטגוריות, רוב העסקים המצליחים ביותר משתמשים בכולם.
• סרטוני תדמית
• סרטוני מוצר
• סרטוני המלצות
• סרטוני תוכן
• סרטוני ראיוניות
• סרטוני כתבות
בסרטוני התדמית אנחנו נראה בדרך כלל את העסק ואת הפעילות של העסק בסגנון צילום יותר אומנותי עם עריכה קצבית הלוגו של העסק פרטים ספציפים על השירות ופרטי תקשורת או הנעה לפעולה.
סרטוני מוצר דומים לסרטוני תדמית רק שמדובר במוצר ולא בעסק והם קצת יותר מכירתים אנחנו נראה את המוצר בצורה ברורה ואיכותית עם הסבר משכנע על כל התועלות והאיכויות של המוצר. בסרטון אנחנו נראה הרבה יותר טקסטים והדגשים של תועלות המוצר.
סרטוני המלצות הם אחד הכלים החזקים ביותר היום לקבלת "לידים חמים" כשאשר הצופים נחשפים לביקורת חיובית והמלצה על העסק שלכם הרבה יותר קל להם להזדהות, להתעניין ואף לרכוש את השירות שלכם. סרטוני ההמלצות יכולים להיות סרטון לכל המלצה או סרטון אחד שמכיל מיקס מכמה ממליצים ביחד. את סרטוני ההמלצות אנחנו נראה בדף הנחיתה של העסק וזה הדבר הראשון שהלקוח יחשף אליו ברגע שהוא התעניין קצת יותר בשירות שלנו.
סרטוני תוכן הם לא סרטונים "מכירתים" בסרטוני התוכן אנחנו כביכול לא מוכרים שום דבר חוץ מאת המקצועיות שלנו בתחום שלנו. בסרטוני התוכן אנחנו נדבר, נסביר ונלמד על תכנים שקשורים לעסק או לשרות שאנחנו נותנים ובדרך הזאת אנחנו נראה לעולם כמה שאנחנו שולטים בתחום ומבינים עניין ובכך העסק שלנו מתמתג יוצר אמון אצל הצופה ונכנס לתודעה. ברגע שהצופה יזדקק לשירות מהסוג הזה שאתם נותנים (בהנחה שהוא כרגע לא צריך) אז הוא ידע שיש לו מקצוען אמיתי לפנות אליו.
סרטוני ראיונות הם ממשפחת סרטוני התוכן בדרך כלל הם לא סרטונים מכירתיים שאנחנו נגיד ללקוח "בוא תקנה" בסרטוני הראיונות אנחנו נראיין את בעל העסק ונשאל שאלות נפוצות שהתשובות יוכלו לשרת את הצופים ויכוונו אותם אל היתרונות של השירות או המוצר שאנחנו נותים ובאותה הזדמנות הצופים יוכלו להכיר את בעל העסק מהפן היותר אישי ובכך לרכוש בו אמון ולרצות לרכוש ממנו את השירות או המוצר.
סרטוני כתבות הם סרטונים שמשלבים בתוכם לפעמים את כל הקטגוריות רק שהפעם אנחנו נראה כתב או כתבת שמלווים את הסרטון ומדברים על השירות או על המוצר וגם מראיינים את בעל העסק בצורה כביכול ספונטית על סיפור מהעסק או על השירות או המוצר עצמו. לסרטוני הכתבות יש כח והשפעה חזקה ביותר על מיתוג העסק וזה נותן לצופים תחושה של הערכה וביטחון אם עשו על העסק כתבה.
כל אלה פחות או יותר הם כלים עוצמתיים לחשיפה, מיתוג ובעצם כרטיס הכניסה לתודעה הלקוחות הבאים לעסק שלכם. כמובן שיש עוד המון שיטות וטריקים בתחום הסרטונים שבעזרתם אפשר לחדור את שטף המדיה בזירה הדיגיטלית ולהפוך לויראלים ברשת.
אם אהבתם את המאמר ואתם צריכים עזרה בכניסה לתודעה בעזרת סרטונים שיווקים מעולים אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: FF0507614411@GMAIL.COM או בטלפון 0507611441 ואשמח לעמוד לשרותכם.
היי אני אייל מלכה, צלם ועורך מקצועי ואני מלווה את הלקוחות שלי להצלחה במכירות בעסק שלהם בעזרת סרטוני שיווק מנצחים.