בעידן בו לכל בעל עסק יש אתר באינטרנט, קיים צורך לקדם אותו במנוע החיפוש העיקרי כיום - Google. כל אחד יודע כי עליו לכתוב מאמרים שבועיים בני לפחות 300 מילים לשם כך. על רקע זה קיימת חשיבות עליונה ללמוד כיצד לעשות זאת נכון, ורבים מבעלי האתרים נעזרים בקופירייטרים על מנת שיכתבו את המאמרים שלהם, כך הם פוטרים את עצמם מ"אימת" הכתיבה ומרוויחים כותב טוב שיודע להביא לביטוי מסרים שיווקיים נסתרים וגלויים שעומדים במרכז האינטרס השיווקי של בעל האתר.
עליכם, בעלי האתרים, לזכור - ברגע שכתבתם מאמר אינטרנטי אתם נתפסים כמומחים לתחומכם בעיני הקוראים. זו הסיבה שעליכם להקפיד להימנע מטעויות במידע, שאתם מספקים לקוראים שלכם, ולכתוב אותו היטב. אל לכם להתייחס למאמר שלכם רק כדרך לקדם את האתר ותו לא.
להלן חמישה טיפים חשובים על מנת לכתוב את המאמרים שלכם היטב:
1) הכירו את קהל הקוראים שלכם: כמו בכל סוג של כתיבה שיווקית, עליכם להכיר היטב את קהל היעד שלכם. האם אתם כותבים לגברים יוצאי צבא או שאולי לאמהות חד-הוריות? עליכם להתאים את הכתיבה שלכם לתשומת לבם של קוראיכם, עליכם לעניין אותם ולדבר אל ליבם ולספק את הצורך בגללו הם קוראים את המאמר. הצלחתם בזה? כבר עשיתם חצי מהעבודה.
2) הקפידו על כתיבה אינפורמטיבית טהורה: קהל הקוראים שלכם מאוד לא יעריך אתכם אם תאיצו בו, לאורך כל המאמר, לרכוש את המוצר שלכם, בין אם מדובר בשירותיכם או בדבר מה שאתם מוכרים. הקפידו לתת לקורא מידע אינפורמטיבי טהור, ללא ניסיונות מכירה ושיווק, ותרוויחו את הסיבה העיקרית בגללה אתם כותבים את המאמר - הערכה מקצועית ותודה על שיתוף המידע. "מאכערים" לא זוכים להערכה כזאת.
3) צרו אמפתיה בקרב הקוראים: תנו לקוראים שלכם להבין שאתם לא כל-כך שונים מהם, שהמאמר שלכם לא נולד מתוך התנשאות אלא מרצון לשתף. תנו להם להרגיש שאתם מדברים אל ליבם, ומעניינים אותם במה שבאמת מעניין אותם ותרוויחו קוראים נאמנים שלא ינטשו את המאמר שלכם באמצע.
4) ניסוח: כתבו בעברית טובה, לא תנ"כית, לא אקדמית, אלא בשפה מדוברת ומשובחת. כתיבה עילגת תצביע עליכם כבעלי חוכמת רחוב במקרה הטוב, וזה לא מספיק על מנת להשאיר רושם עסקי חיובי. זו הסיבה שבעלי אתרים רבים נעזרים בשירותיו של כותב טוב שיודע להניח את הדברים בשפה טובה, אך בגובה העיניים.
5) פרסמו לא רק באתר: דרך נהדרת לקדם את האתר שלכם כמו גם את עצמכם, היא לפרסם את אותו מאמר שכתבתם לא רק באתר שלכם אלא באתרים ורשתות חברתיות נוספות. פרסום כזה יגביר את החשיפה שלכם וימשוך קהל נוסף לאתר ולמוצר אותו אתם מקדמים.
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com