אתה יכול לתכנן את הבית הכי מרשים שראה האדם, אבל מישהו צריך למכור אותו.
אתה יכול להמציא את פטנט המאה אך הוא יהיה כקליפת השום אם לא יציגו אותו באופן שישכנע את הלקוח בצורך שלו במוצר.
וזו אולי המילה החשובה ביותר- צורך.
כל אדם יקנה כמעט כל דבר, כל מוצר אשר הוא יאמין כי הוא צריך בו.
למעשה אנחנו צריכים למכור צורך ולא מוצר.
אישה שעוברת בקניון מסחרי לא קמה בבוקר כשהיא מבינה שהיא צריכה מוצרי טיפוח לפנים, עוצר אותה נציג מכירות ולמעשה מוכר לה את הצורך ואם הוא אכן עשה את מלאכה היטב, לא יעברו חמש דקות והאשה שנכנסה לקניון בידיעה שלא חסר לה כלום מוצאת עצמה עם שקית מלאה בצורך חדש.
לכל אדם יש נקודה שברגע שנגעת בה אתה בחצי הדרך לסגירת עסקה, כמה טיפים חשובים בדרך למכירה מוצלחת:
אל תתנגחו עם הלקוח, שדרו לו שאתם איתו ב100 אחוז. התנגחות תוליד אנטיגוניזם שאיתו יהיה לכם קשה להתמודד.
כשלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות כלום הוא למעשה מדבר עם עצמו, הוא מודע לבעיה/מגרעת הבזבוז שלו ובכך הוא אומר לעצמו "אני לא רוצה לקנות כלום" תזרמו איתו, "אני לא רוצה למכור לך כלום, רק להראות לך משהו".
צרו כימיה עם כל לקוח,כזאת שתוביל לאי נעימות מצידו להגיד לכם לא.
פנו לכולם, אל תבררו אין חוקים במכירות ולעולם אין לדעת מה יגיד הלקוח הבא.
כל לא מביא אותכם יותר קרוב לכן.
שדרו ביטחון והלקוח יאמין ויסמוך על כל אשר תגידו.
מקצוענות- הכירו את המוצר אותו אתם משווקים ורדו לפרטים הקטנים ביותר.
והכי חשוב החיוך זה המוצר הכי נדרש בשוק.
אתה יכול להמציא את פטנט המאה אך הוא יהיה כקליפת השום אם לא יציגו אותו באופן שישכנע את הלקוח בצורך שלו במוצר.
וזו אולי המילה החשובה ביותר- צורך.
כל אדם יקנה כמעט כל דבר, כל מוצר אשר הוא יאמין כי הוא צריך בו.
למעשה אנחנו צריכים למכור צורך ולא מוצר.
אישה שעוברת בקניון מסחרי לא קמה בבוקר כשהיא מבינה שהיא צריכה מוצרי טיפוח לפנים, עוצר אותה נציג מכירות ולמעשה מוכר לה את הצורך ואם הוא אכן עשה את מלאכה היטב, לא יעברו חמש דקות והאשה שנכנסה לקניון בידיעה שלא חסר לה כלום מוצאת עצמה עם שקית מלאה בצורך חדש.
לכל אדם יש נקודה שברגע שנגעת בה אתה בחצי הדרך לסגירת עסקה, כמה טיפים חשובים בדרך למכירה מוצלחת:
אל תתנגחו עם הלקוח, שדרו לו שאתם איתו ב100 אחוז. התנגחות תוליד אנטיגוניזם שאיתו יהיה לכם קשה להתמודד.
כשלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות כלום הוא למעשה מדבר עם עצמו, הוא מודע לבעיה/מגרעת הבזבוז שלו ובכך הוא אומר לעצמו "אני לא רוצה לקנות כלום" תזרמו איתו, "אני לא רוצה למכור לך כלום, רק להראות לך משהו".
צרו כימיה עם כל לקוח,כזאת שתוביל לאי נעימות מצידו להגיד לכם לא.
פנו לכולם, אל תבררו אין חוקים במכירות ולעולם אין לדעת מה יגיד הלקוח הבא.
כל לא מביא אותכם יותר קרוב לכן.
שדרו ביטחון והלקוח יאמין ויסמוך על כל אשר תגידו.
מקצוענות- הכירו את המוצר אותו אתם משווקים ורדו לפרטים הקטנים ביותר.
והכי חשוב החיוך זה המוצר הכי נדרש בשוק.
אלעד דרור, הוא הבעלים של חברת מכירות בינלאומית והוא הכותב באתרים www.cgspain.es
http://www.sfaradimos.com
http://www.sfaradimos.com