ניצול תוצאת חיפוש,לקידום פלטפורמות לקידום אתרים
חיפוש אקראי בגוגל חיפוש בקטיגוריה- מחירי מוצרים.מתגלים לאחרונה אתרים חסרי כל תוכן או משמעות שמתיימרים .כביכול להציג מחירים שונים תוךהשוואה בין חנויות שונות. למעשה אין באותם אתרים כלום,חוץ מקישורים בינם לבין אתרים שהם מקדמים,קישורים בינם לבין אתרים אחרים לקידום אתרים.יש לקחת בחשבון שאתרים אלא הם אתרי מיכה -אתרי לווין.ומקודמים בצורה זריזה.כשכל מטרתם בנוסף, להציג PR גבוהה. האתרים האמיתיים נמצאים עד דפים 4-5.זוהי דילמה קשה לחברות קידום אתרים להציג ללקוחותיהם תוצאות חיפוש טובות.בקטטיגוריה הזו- השוואת מחירים נפח החיפוש יחסית גדול בביטוי נרחב כ-135000 גולשים בחודש,ובמדויקת כ-18100. זו הסיבה שחברות הקידום מסתערות על מילת מפתח זו. וסביבה למוצרים שונים כגון חיפושב- מחשב נייד ,טלויזיה,מזגנים-מילות מפתח בעלות נפחי חיפוש מאוד גבוהים.כשהמתרה להעלות בעיני גוגל את רמת הפופולריות של אתרי לווין ולתת עוצמה וכח רב יותר לאותם אתרי לוין שצוינו.
מבעלי האתר. ייזם ,מהנדס במקצועו