בעלי עסק רבים שואלים את עצמם מהן אופציות הפרסום העומדות בפניהם באינטרנט. אחת התשובות הנה פרסום מאמרים המאפשרים לבעל העסק לשווק את השירות שלו או מרכולתו בצורה מכובדת. באמצעות מאמר ניתן להעביר מסר שיווקי ולהפגין בקיאות בתחום בו הנכם עוסקים.
מה עלי לבדוק לפני שאני מפרסם מאמר?
מומלץ לפרסם את המאמר באתר מוכר(כגון אתר זה), דבר זה יגדיל את ההסתברות שמאמרי יקראו ע"י מספר רב של גולשים ובהם קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלי.
מומלץ לוודא שלאתר המאמרים יש את האופציה לשייך את המאמר לקטגוריה מתאימה לנושא המפורסם.
תגיות בתחתית המאמר מסיעות לקידום המאמר במנוע החיפוש.
לאחר שסיימת את הבדיקות הנ"ל מומלץ לכתוב מאמר איכותי הכולל מסרים שיווקיים הקשורים לשירות שלך. המאמר הינו המראה של העסק בפני לקוחות פוטנציאליים לכן כדי להשקיע בניסוחים ולכתוב בשפה תקנית וברורה.
איך כדאי לפרסם את המאמר?
בנוסף לפרסום המאמר באתר מאמרים, דבר שיביא לחשיפה לא מבוטלת (עשרות חשיפות באתרי מאמרים מובילים), מומלץ לפרסם את המאמר בקרב לקוחות פוטנציאליים באמצעות רשתות החברתיות (למשל ע"י לחיצה על "like" למאמר), או שליחת קישור למאמר ללקוחות פוטנציאליים.
מי הם הלקוחות של אתרי המאמרים?
הלקוחות הנם כותבי המאמרים, הגולשים הפוגשים במאמרים בעבור שאילתות חיפוש ברשת התוכן. קבוצה נוספת של לקוחות הנם מקדמי האתרים במנועי החיפוש, המשתמשים באתרים אלו כפלטפורמה להוצאת קישורים איכותיים מדומיין מבוקר(ע"י עורך המאמרים).
מנועי החיפוש מיחסים חשיבות רבה לקישורים היוצאים ממאמרים איכותיים בעלי תוכן עשיר ויחודי. לכן קישורים היוצאים מפלטפורמת מאמרים איכותית, תורמת רבות לקידום האתר במנוע החיפוש.
יונתן, כותב ועורך באתר המאמרים, תקיית מאמרים