בשנה האחרונה אחד התחומים הנפוצים בעולם האינטרנט הוא אתרים שמציגים בפניכם דיל יומי משתלם. כל חודש עולים אתרים חדשים שמציעים לנו דילים במיטב בתי העסק במחירים שלא חלמנו עליהם בעבר. האתרים מציגים לכם קופונים לתחומים רבים ומגוונים בהנחות חסרות תקדים של בין 50%-90% הנחה. אם בעבר חשבתם פעמיים לפני שיצאתם למסעדה איכותית הרי שהיום אתם פשוט נכנסים לאתר רכישה יומי בוחרים את הקופון המתאים לכם ויוצאים לסעודת מלכים. אין ספק שזוהי שיטה מצליחה שתפסה היטב בעולם כמו גם בישראל. בעלי עסקים אשר מפרסמים באתרים מגיעים לחשיפה רבה מאוד של לקוחות פוטנציאלים בזמן מאוד קצר. חשיפה שבפרסום ישיר היתה עולה להם הרבה מאוד כסף. אתרי הדיל היומי מאפשרים לבעלי העסק להפנות את האנרגיות שלהם לכיוון אחר מאשר פרסום במדיה הרגילה והמוכרת שלא תמיד מוכרת ולא תמיד ניתן לכמת את הצלחת הפרסום בשיטה זו. במקום להוציא עשרות אלפי שקלים על פרסום בעלי עסקים יכולים להוזיל את עלויות השירות / מוצר באחוזים מדהימים של בין 50%-90% וכך לזכות מיד בכמות לקוחות עצומה והלקוחות (אנחנו) יכולים לזכות במחיר מציאה במסעדה / ספא או כל תחום אחר בו אנו מתעניינים. זהו מצב של WIN WIN !! אז מה עושים בשביל להיות חלק מקהילת הקופונים? פשוט מאוד, נכנסים לאתרי הדיל היומי. בודקים אילו דילים רצים כעת ובאילו אזורים בארץ. מצאתם דיל שמתאים לכם? מצויין, בכל עסקה יש כפתור של הצטרפות לדיל. אתם מצטרפים , רוכשים , מקבלים שובר למייל ויוצאים איתו לבית העסק המבוקש. תמיד מומלץ לקרוא את האותיות הקטנות שיש בכל עסקה. למשל מסעדה יכולה לכתוב שהקופון תקף לעד חמישה אנשים. או צימר יכול לכתוב שהקופון תקף לימים א'-ד'. או שיכול להיות שלא תהיה הגבלה כלל!! אבל אלו דברים שתמיד חשוב לבדוק – אותיות קטנות יש הרי בכל תחום בחיים.
שרון זילברצויג