עולם המידע הפרוש בפנינו בימים אלו היינו רחב ומקף , עשרות קורסים סדנאות , טיפולים ואירועים מוצעים לנו מעבר למסך או לדפי העיתון לא תמיד ניתן להעביר את המסר אותו התבקשנו להעביר ובסופו של דבר אנשים מתחברים אל סדנא כזו או אחרת בעיקר בשל כימייה שמתקיימת או לא מתקיימת בין שני אנשים.
בעולם המוזיקה יש לנו את המוזיקה שניתן לשמוע ונוגעת ברגש , בעולם העסקי מדברים בעיקר נתונים יבשים ומספרים בעולם הרוח והסדנאות מעט יותר קשה להעביר את המסר או לשכנע לקוח שזהו המוצר המדויק שהוא מחפש ולכן חשיבותם של ערבים פתוחים היא גדולה. ערב פתוח מאפשר לנו לעשות הכרות אחד על אחד , לבדוק את האווירה שהמקום נותן ולשאול שאלות באופן ישיר ומיידי. כפי שכבר ציינתי אנשים בסופו של דבר זקוקים להכרות האישית לא במהרה אנחנו מוכנים לשלם כסף עבור תהליך כזה או אחר מבלי שנדע מי הוא אתו אדם שיעביר את התהליך ואיך אנחנו מרגישים בסביבתו ולכן חשיפת המידע והדגמה של אחד מהשיעורם או מהייעוצים שאתם נותנים בסגנון בית פתוח ללא עלות יכול לתת פן נוסף ביחסי הציבור שלכם לעסק. ניתן פשוט להזמין אנשים ליום הכרות ממש כפי שכל מוסד אקדמאי יוצר ימים פתוחים להכרות עם המקום והמרצים כך גם אתם זה דורש את הפרסום באפיקים הרגילים ומאפשר התנסות חוויתית ששווה יותר מאלפי מילים לדוגמא : אם אתם מעבירים סדנאות של שימוש בקלפים או אפילו יצרתם אותם אתם תוכלו להזמין אנשים ללא עלות לערב של שעתיים- שלוש בו אתם מציגים את שיטות העבודה ויוצרים את החוויה.בהתחלה גם אם אין לכם מספיק אנשים תזמינו חברים וחברות שייתנו לכם תחושה של ביטחון ואף ייצרו אצל המגיעים את התחושה שיש ביקוש למוצר סדנא .
החוויה הרגשית והבין אישית תמיד תביא איתה תוצאות גבוהות יותר מאשר מפגש שהוא עקיף באמצעות אחד מאפיקי התקשורת השונים.
בהצלחה לילה
רוצים לקרוא עוד טיפים ליחסי ציבור וקידום העסק שלכם?
רוצים להצטרף לאחד מסדנאות יחסי הציבור הקרובות וללמוד איך לעשות לעצמכם יחסי ציבור?
לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, עיתונאית, אמנית ועורכת הניוזלטר לאן נושבת הרוח.