שליחים
שליחים מאז ועד היום
תרבות השליחים אינה פרי המצאת דורנו. עוד בתרבויות העולם העתיק היו שליחים, שמתפקידם להעביר מסרים או חפצים למקומות ואנשים.
חלקם עשו זאת בריצה ונקראו רצים, חלקם עשו זאת רכובים על גבי סוסים ובהמשך במרכבות וכיום על גבי רכבים, קטנועים ואפילו במטוסים. שליחים אלא בעבר נדרשו למיומנויות שונות מאלה הנדרשים היום.
תרבות שליחים משגשגת גם כיום. בדורנו זמן הוא כסף. הכל מהיר ונדרש מעכשיו לעוד רגע, והמסר או החבילה הינם ממשיים ואינם וירטואליים או ניתנים לשליחה במחשב, או מחייבים מסירה מיד ליד, אנו חייבים שליחים. שליחים ניתן למצוא בחברות שליחויות, המאגדות כמות רבה של שליחים או באמצעות אתרי אינטרנט בהם ניתן ליצור קשר עם שליחים באופן ישיר. גופים הצורכים שירות שליחויות באופן אינטנסיבי נוטים להחזיק שליח קבוע בעסק.
הופעה והתנהגות מחייבים
חזותם החיצונית של שליחים, מראה לבושם, דיבורם, ייצוגם את השולח ומיתוגם משפיעים רבות על הרצון להיעזר בשירותם. אדם המפקיד חפץ, מסמך או מידע רגיש וחשוב, לא ירצה להפקיד זאת בידי שליחים מרושלים מחשש לעבודה מרושלת בדיוק כמו שחברת הובלות בחיפה או בתל אביב או הובלות בצפון תוביל לכם מוצרים מהבית והצוות לא יהיה מקצועי במיוחד. בשוק קיימים שליחים רבים והתחרות גבוהה. לכן לחזות החיצונית, למיתוג ולרמת השירותיות חשיבות רבה. חברות השליחויות המכבדות את עצמן עורכות
סינון והכשרה למבקשים להיות שליחים.
סטודנטים ואנשים, המחפשים עבודות זמניות ובמשמרות, מתאימים להיות שליחים. בערים הגדולות בהם קיימים עומסי תנועה רבים, קיים יתרון לשליחים הרכובים על רכבים דו גלגליים ממונעים ועל אופניים. התחרות מניעה גם את חברות השליחויות להתפתח וכיום ניתן למצוא שליחים שיוכלו לבצע גם מטלות לא שגרתיות, להחליף נורה, לטפל בברז דולף ומגוון שירותים נוסף ובמהירות. עדיין לא קיים תחליף יעיל לשירות שליחים טוב.
נכתב על ידי חברת מרובע - פרסום בגוגל.