בס"ד
שיווק באינטרנט- איך להביא יותר גולשים לאתר.
כל בעל עסק הפעיל בשיווק באינטרנט מתחבט ב- 2 שאלות מרכזיות.
1: איך להביא יותר גולשים לאתר?
2: איך לייצר יותר הכנסות מהאתר?
כדי לענות את השאלה הראשונה עליך להגדיר מי הלקוחות שלך.
אז קח דף ועט ותתחיל לרשום כתיבה היא התחלת מימוש היצירה והרעיון שלך לכן היא חשובה.
אז נתחיל..
האם הם גברים או נשים? מהו טווח הגילאים שלהם? היכן הם גרים? במה הם עובדים?
מהם התחביבים שלהם? מה חשוב להם בחיים? מה השאיפות והתשוקות שלהם?
ברגע שיש לך את המיקוד של הלקוחות הרבה יותר קל לך לשווק את האתר/מוצר/שירות.
תכתוב את הנוסחה הזאת בכתב גדול "מוצר כמענה לצורך ".
לאחר שיש לך את המיקוד של קבוצת הלקוחות, אתה יכול להתרכז בלקוח שמעבר לשיקול סביר ירכוש את המוצר שלך.
אם המטרה שלך היא להרוויח יותר הכנסות מהאתר ואתה יודע מי הלקוחות הפוטנציאליים כל מה שנדרש ממך להתמקד ב- 4 ערכים מוספים שהם אלו שיעשו את ההבדל.
ישנם בעולם מיליוני אנשים המחפשים פתרון לבעיה שלהם ומוכנים לשלם לך הרבה כסף בעבור פתרון בעיותיהם.
ישנם 3 דרכים עיקריות לייצר תנועה של גולשים לאתר שלך.
1: PPC - תנועה ששילמת עליה כסף.
2: SEO - אופטימיזציה של מנועי החיפוש.
3: WEB 2- שימוש ברשתות חברתיות.
ישנם מספר דרכים נוספות להזרמת תנועות גולשים לאתר אבל נתמקד הפעם ב- 3 העיקריות.
במידה וזה נשמע לך כסינית הנה הסבר קצר וממוקד על התחום.
1: PPC- זוהי אחת הדרכים הקלות והמהירות לייצר תנועה לאתר שלך, זוהי דרך בה אתה משלם כסף עבור כל הקלקה על המודעה אותה פרסמת,כשלמעשה מי שמקדם את המודעה הוא האתר לו שילמתם (גוגל,פייסבוק,וואלה,ועוד).
אך הסוד האמיתי בפרסום מודעות נמצא בידיעה איזה מילים ואילו מודעות יהיו האפקטיביות ביותר, ויגרום לתנועת גולשים לאתר שלך.
לכן שאתה בונה מודעות פרסום תדמיין את הלקוח שיושב בבית ורואה את המודעה מה יגרום לו ללחוץ על המודעה? לאיזה צורך ומענה המודעה שלך נותנת פתרון?
אתה חייב להשקיע בניסוח המודעה זמן ויצירתיות, קיימות מספר אסטרטגיות בסיסיות שעליך לדעת לפני שאתה מפרסם מודעה ולכן תשקיע זמן בלימוד השיטות והטיפים.
2: SEO- תנועה אורגנית במנועי החיפוש זוהי השיטה העוצמתית ביותר באינטרנט אך היא תדרוש ממך הבנה לגבי ההעדפות של מנועי החיפוש.
לכל מנועי החיפוש ישנם סיירים שמסתובבים ברשת ובוחרים את התכנים הטובים והאיכותיים ומעלים אותם בדירוג החיפוש, במידה ואתם יודעים מה הם מחפשים, באפשרותכם לקדם את האתר שלך ולהיות ממוקמים בין הראשונים בתוצאות החיפוש.
כשאתה כותב מאמר או מודעה שיווקית,מעלה סרטון או סתם כותב משהו בדף שלך בפייסבוק אתה נותן לסיירים הללו את מה שהחלטת "להאכיל" אותם .
3: -WEB 2 רשתות חברתיות.
שימוש ברשתות חברתיות כגון פייסבוק,יוטיוב,טוויטר,קפה דה מרקר,לינקדן ועוד.
אלו הם אתרים מתוקשרים ביותר באינטרנט ובעלי חשיפה אדירה, ואפשר למצוא איכות גבוהה של אנשים הגולשים באתרים הללו.
בכדי להצליח לשווק ולמתג את עצמך אתה חייב לדעת להעביר תוכן בעל ערך גבוה וליצור לעצמך קהל "אוהדים".
עליך למגנט אותם בעזרת התהליך המרתק הזה. אותם אנשים שיגיעו אליך יראו בך מומחה לנושא ויבקשו לקבל מידע נוסף על התחום בו אתה עוסק.
העוצמה בכך היא שאנשים אלו כבר מכירים אותך, סומכים עליך, ורוצים לעשות איתך עסקים.
מצד השני אם תהיה נודניק ולא תיתן ערך גבוה ואיכותי, קיים סיכוי גבוה שיחסמו אותך באתרים הללו ולכן חשוב מאוד להעביר ערך גבוה ולהיות מעניין..
לסיכום: בכל אחת מהשיטות שציינתי יש צורך להתמקצע וללמוד בכדי לעשות דברים בצורה נכונה ולקבל את התוצאות הרצויות.
מעט מאוד יזמים ואנשי עסקים יודעים להשתמש בכל הכלים הללו ביחד, מי שיידע להשתמש בכל הכלים הללו במקצועיות ייצור לעצמו יתרון אדיר על פני כל המתחרים בנישה.
אזהרה: אם לא תכתוב לא יקרה כלום. באחריות!
אז שב עם עצמך עכשיו אתר ומקד את הלקוחות הפוטנציאליים שלך תעלה את הכול על הכתב ותיישם.
גם צעד קטן הוא צעד. .
ועוד בונוס ממני לאנשים הרוצים להתקדם בעסק שלהם לחצו עכשיו על הלינק וקבלו במתנה את
הספרון "יסודות השיווק באינטרנט"
בברכת הצלחה בכל מה שתעשו.
אוהד יעקב
"העולם בכך ידך"
אוהד יעקב
אור שיווק ויזמות
"העולם בכף ידך"
הקמת מערכות שיווק והפצה
יעוץ לשיווק ומיתוג באינטרנט
משרד: 09-9518208
נייד: 052-4440070
ohadya@gmail.com">align="right">ohadya@gmail.com