רבים שואלים את עצמם כיצד ניתן להגיע לתוצאות טובות מאתר האינטרנט?
על מנת לבצע קידום אתרים איכותי יש לבצע לא מעט פעולות קידום באינטרנט ופעולות שיווק נוספות שייסעו בקידום האתר.
חברות המספקות את מכלול השירותים הנדרשים לאתר כגון עיצוב ובניית אתרים,קידום בגוגל הוא חקר שוק, יש לבדוק את המתחרים בעמוד הראשון שמופיעים באותן מילות מפתח. ניתן להבחין בקלות באיזה מילים המתחרים מקדמים את עצמם ולבצע בדיקה שלא פספסנו מילת מפתח חשובה.
שלב 3 - קידום בתוך האתר
קידום אתרים בגוגל מתחלק לשני סוגי פעילויות עיקריות :
אופטימיזציה בתוך האתר ובניית תשתית מחוץ לאתר.
העבודה בתוך האתר באה קודם כל לטפל בנושא התגים ובשיבוץ מילות המפתח למקומות חשובים באתר, על מנת שמנוע החיפוש יגדיל את חשיבות האתר עבור מילות מפתח שבחרנו.
בשלב הבא נבחן את מבנה האתר - יש לבצע בדיקה שהאתר מדגיש את הנושאים המרכזיים שברצוננו לקדם, שינוי מבנה האתר יכול בהחלט לקדם אותנו צעד אחד קדימה.
שלב 4 - הוספת תכנים
על מנת לבצע קידום איכותי יש צורך להוסיף תכנים ולהתאימם למנועי החיפוש ובעיקר לגולשים. חשוב להוסיף את מילות מפתח ביחס של 3-5 אחוז למאמר.
הכי חשוב בשלב זה לדאוג לטקסט רלוונטי ואיכותי שישאיר את הגולשים באתר.
רצוי ומומלץ לעקוב אחרי התנהגות הגולש ולשפר את אחוז הפניות למכירה באתר.
שלב 5 -רישום לאינדקסים
רישום באינדקס משיג יכול להגביר את תנועת הגולשים לאתר ולקבל קישורים נכנסים שיגרמו לעליית הדרוג שלו במנועי החיפוש.
מומלץ להירשם לאינדקסים איכותיים.
שלב 6 קישורים
מומלץ לקבל לינקים חד כיוונים איכותיים מאתר העוסק בתחום שלכם או להשקיע מחשבה בכתיבת מאמרים ופתיחת בלוגים הרלוונטים לתחום העיסוק של האתר תוך קבלת לינק איכותי לאתר.
התוצאות של מנוע החיפוש מתחלקות לשלושה סוגי תוצאות:
Pay-Per-Click advertising - פרסומות בראש התוצאות מצד ימין
Pay-Per-Click advertising פרסומות בצד שמאל של העמוד
אורגני - תוצאות של האתרים הרלוונטיים שחזרו לאחר שגוגל בדק את האתרים.
לסיכום קידום אורגמי מניב תוצאות לאחר מספר חודשים ויכול לשמש כמנוע צמיחה עקרי עבורך.
פרסום בגוגל אפשרי בעזרת פרסום של מודעות טקסט בצד שמאל, היתרון במודל הזה שהלקוח שולט על התקציב ויכול לפתוח קמפיין מהרגע להרגע.
חשוב מאוד לציין שקידום אורגני לוקח יחסי הרבה זמן ולכן חשוב מאוד להתמיד ולקחת נשימה ארוכה.
בגדול זה ערוץ מאוד מאוד מומלץ !