אם אתם נמצאים עכשיו בתהליך של הכנת אתר אינטרנט או מודעת פרסום, או דוא"ל, כדאי שתשימו לב להמשך.
95% מן החומר השיווקי של כל העסקים בנוי מתיאור של המוצרים הנמכרים, השירותים הניתנים, פרופיל חברה ועוד. או במילים אחרות ויותר קיצוניות כותבים. מה אני מוכר ולא מדוע כדאי לכם לקנות ממני! לכו עכשיו לחומר שלכם ובידקו היכן אתם נמצאים האם אתם מתארים את עצמכם, את המוצר שלכם, או את הסיבה לקניה מכם?
שימו לב למודעה מקורית בדפי זהב בהשוואה למודעה המתוקנת: יש כאן מספר דברים שתקנתי:
א. הוספתי כותרת.
ב. הכותרת כולה תועלת ולא על המוצר
ג. את תכונות המוצר לא שיניתי. רק הקטנתי
ד. את שם החברה (שאינה מותג מוכר) הורדתי למטה בגלל שהיא אינה מוכרת
מודעה מקורית
אלדר בע"מ
- יבואני חמרי ניקוי וציוד מקצועי
- מכונות אוטומטיות לשטיפת רצפה
- מכונות לניקוי שטיחים
- מכונות קירצוף ופוליש
- כימיקלים וחומרי ניקוי מקצועיים
המלאכה 22 א.ת חולון 03-5592158
מודעה מתוקנת
חסכון ענק בעובדי ניקיון! יותר נקיון בפחות זמן
- יבואני חמרי ניקוי וציוד מקצועי
- מכונות אוטומטיות לשטיפת רצפה
- מכונות לניקוי שטיחים
- מכונות קירצוף ופוליש
- כימיקלים וחומרי ניקוי מקצועיים
אלדר בע"מ המלאכה 22 א.ת חולון 03-5592158
התוצאה אינה רק מגדילה את הסיכוי לפניה של לקוח פוטנציאל אלא גם בולטת על פני המודעות השכנות.
וכך אני ממליץ לכם לעשות גם בעמוד הבית באתר, בעלון, במודעות פרסום, במייל, במכתב בדיוור ישיר, ולמעשה וגם אתם יכולים לכתוב לבד!
דני קרני יועץ שיווק
למען הכפלת הכנסתכם
www.marketingclub.co.il
דני קרני יועץ שיווק