עסקים רבים בישראל מבינים כיום את החשיבות של פניה קרה במטרה לתאם פגישת היכרות במסגרתה ניתן להציג שירות או מוצר.
פניה אישית לנייד של מנכ"ל תתקבל בברכה במידה והשיחה קצרה, מעניינת, ממוקדת,ומתחשבת בלקוח עימו אנו משוחחים.
כל עסק זקוק לשיווק, ניתן לשלב את הפעילות השיווקית של העסק שלך בתוספת של פניות קרות על מנת ליצור לידים חמים או לחילופין פגישות מתואמות על מנת להגיע ללקוחות חדשים.
במידה והחלטת על שילוב או שימוש אך ורק בטלמיטינג כיום יש פתרון הולם וחסכוני, שימוש בחברות חיצוניות אשר יבצעו עבורך את כל העבודה מול הלקוחות החדשים.
חשוב שיהיה תסריט שיחה איכותי, פילוח שוק חכם ונכון ומתאים, רשומות של כל העסקים במדינת ישראל, והכי חשוב יצירתיות של מנהל/ת הפרוייקט שלך.
חשוב להבין שהשיחה באמת צריכה להיות שונה וייחודית, היות וכל לקוח עסקי/פרטי "זוכה" פעם ביום לשיחה ממקוד כלשהו, ולכן חשוב להיות בעלי הבנה מלאה של צד הלקוח בכל "הרומן" הטלפוני המתקיים בין הצדדים.
חשוב מאד לדעת ולהפנים שפעילות הטלמיטינג צריכה להתפרס על מינימום 3 חודשים רצופים כדי לעמוד על טיב המקצועיות, והאיכות
לחשוב שחודש עבודה יספיק כדי לשנות את כל כמות הלקוחות ולהעצים את השיווק, זו טעות חמורה, היות ותהליך שיווקי מסוג טלמיטינג
מצריך מעקבים רבים מול לקוחות שמבקשים לחזור במועדים אחרים, או שנמצאים בנסיעות לחו"ל.
תהליך עבודה רציף יספק המון התקדמות הן מבחינת התוצאות והן מבחינת איכות הפגישות, המשובים שיתקבלו מיד ישתלבו בעבודת
וכך ניתן רק להרוויח.
כפי שלעיתים קרובות מגייסים עובד / עובדת לניסון של מספר חודשים, כך צריך להיות גם כלפי חברות המספקות שרותי טלמיטינג ושרותי שיווק נוספים.
כידוע לאף אחד אין אבקות קסמים, וצוות מיומן ומקצועי יספק לך תוצאות שיעלו ויתחזקו עם הזמן יותר ויותר.
חסכוני מאד להגיע ישירות למספר הנייד של כל לקוח ולקוח, זה מייעל מאד את הפניה, את מחסום המזכירה, את המענה המיידי "והחם" של המנכ"ל, חשוב להבין ששיחה לנייד תחסוך גם ייאוש של מנהלת הפרוייקט שתפקידה להתגבר כל פעם מחדש על המזכירה.
חשוב מאד להתנסות בשיטת הטלמיטינג שיכולה להועיל מאד לעסק שלך!
בהצלחה...
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים http://www.shivukit.co.il 050-2050229,03-9696955