על מנת לגייס לקוחות חדשים דרושים משאבים רבים במטרה להביא את העסק לגידול ולריווחיות העסק.
כמנהל עסק עליך להכין תשתית שבמסגרתה תדע בדיוק איך לגייס לקוחות חדשים, התוכנית צריכה להיות באופן תמידי כדי להגיע למצב שתמיד זורמים לקוחות חדשים, ולא רק בזמן בעייתי(תקופות של חגים)
חשוב שבתוכנית שלך יהיו:
1. הגדרת פלח השוק המתאים לעסק שלך -
* מי הוא הלקוח המתאים לתחום העיסוק שלנו- מתאר של הלקוח.
הסבר: עסק המספק שירות/מוצר עסקי מסויים צריך לדעת מי הלקוח שזקוק לשירות/מוצר.
2. יש להגדיר מהי כמות הלקוחות הדרושה על מנת להגדיל את היקף המכירות.
3. הגדרת אזור גיאוגרפי המתאים לפגישות שיווק עבורך.
4. ניסוח של פניה איכותית לעסקים שאליהם מתבצעת פניה.
5. הצעה ייחודית ומסקרנת.
יוצאים לדרך....
אחרי שיש לך תוכנית מוגדרת מראש ובשילוב ועזרת שיטת טלמיטינג- תיאום פגישותעל ידי טלפנית מקצועית, מנוסה, ומיומנת
אתה תוכל להגדיל באופן מהיר מאד את קהל הלקוחות החדשים בעסק שלך, פניה ישירה ואישית ו נ כ ו נ ה!
תוביל את העסק שלך להצלחה.
בפניך עומדות מספר אפשרויות או לשכור טלפנית שתבצע זאת עבורך וזו בעצם הוספת כוח אדם חדש לעסק שלך, או פניה לשירות חיצוני המתמחה בתחום.
מה עדיף עובדת חדשה או שירות חיצוני?
חסרונות ביחסי עובד מעביד-
צורך בניהול מתמיד, צורך במתן בונוסים, התמודדות עם חיסורים, התמודדות עם תחלופה גדולה של עובדים בתחום, חוסר מוטיבציה של הטלפנית . כאשר אתה כמנהל צריך להתעסק כל הזמן בדרכים נוספות להנעת העובדת.
יתרונות בשירות חיצוני -
ביצוע העבודה כולל הכנת תשתית עבודה, העבודה מתבצעת על ידי מומחים בתחום, חופש מהתעסקות בעובדים, קבלת פגישות מתואמות ליומן, חופש מדאגה לחיסורי עובדים, תחלופת עובדים, יצירתיות, הערכה ורצון של החברה המספקת שירות להמשך פעילות לאורך זמן עימך כלקוח עסקי.מאגרי מידע גדולים ועשירים.
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים http://www.shivukit.co.il 050-2050229,03-9696955