לבעיות הקשורות לבית הספר ולהכנת את שיעורי הבית יש מימדים רבים ושונים. בהתאם לאותם בעיות שההורים רואים בבית
.יכול להיות לילד : פשוט חוסר אמון בעצמו, מהסיבה שהילד שלך כמו ילדים רבים אחרים, פשוט חסר כלי מפתח כלי עזר וכישורים נרכשים שיעזרו להם ללמוד כיצד לתכנן, להתארגן, וללמוד ביעילות רבה יותר. כל ההיבטים הללו הם כמו חוליות בשרשרת, שמחוברות יחד, כדי ליצור מוטיבציה. ברגע שחוליה אחת תהיה רופפת תהיה לכך השפעה גדולה על כל שאר החוליות.
בית הספר ושיעורי הבית מייצגים הרבה יותר מאשר כמה דפים של ספר מתמטיקה. הם השתקפות של רמה של תלמיד. וישנה הזדמנות ללמוד מיומנויות, וכישורי חיים שעוזרים להגיע להרבה מעבר לתוכן של ספרי הלימוד שלהם. בשל הדרישות של תוכניות הלימודים הלאומית בארץ, דנים כל הזמן על החוסר במשאבים, וחוסר חינוך / כמעט ואין הדרכה להתמודדות עם מיומנויות למידה וארגון משימות ומטלות. ילדים (והורים) בדרך כלל לא הוכנו כראוי להתמודדות עם המציאות בבית הספר והאתגרים שבית הספר מציג.
אם הילד שלך לא מונע בבית הספר, וחסר מוטיבציה זה סימן שלפחות אחת ואולי יותר, חוליות בשרשרת שבורות או חלשות. בעיות הקשורות לבית הספר, לרוב ניתן לטפל עם קצת תובנות, קצת תקשורת, השקעה קטנה של זמן, וכמה אסטרטגיות טובות.
ללמוד מערכת מקיפה של תקשורת, ארגון, מיומנויות למידה אסטרטגיות שיועילו לכל אחד מבני המשפחה!
לילך ציפורי-קל להצליח יותר-מורה פרטית לבניית כישורי חיים
www.lilachteach.com