בתקופה האחרונה (כארבעה חודשים) ישנה עליה עצומה בפופולריות של אתרי הדיל היומי.
האתרים הוותיקים עשו את עבודתם נאמנה והכינו לכל האתרים החדשים קרקע פוריה לשתול בה את הזרעים.
המון אתרים חדשים עלו לאוויר העולם לאחרונה.
אתרי דיל יומי ייחודיים למגזרים , אתרי מכירה מתוחכמים, אתרים מעוצבים ואתרים לא ממש מושקעים ומעוצבים.
התחרות היא קשה וחלק מהאתרים ממש נלחמים על חייהם.
כחלק מהמלחמה הזו האתרים מעלים דילים שלעיתים פשוט הורסים את אמון הציבור ופוגעים אנושות בכל התחום.
דיל יומי הוא דיל שחייב להביא הנחה אמיתית!
דיל יומי הוא דיל שחייב להיות ריאלי ואמין - כלומר חייב להשיג הטבה ייחודית מצד אחד (לטובת הלקוח) וחייב להביא כמות גדולה של לקוחות מצד שני (לטובת בית העסק).
אתר שמוכר קופון חייב להיות אתר אמין ואחראי.
לאחרונה אתרים מעלים עסקאות שהן גובלות בפשע!
מחיר בהנחה מטורפת על מוצר אטרקטיבי , ההנחה היא כ-80% ...
המחיר המוצהר של המוצר הוא כ-700 ש"ח...
הבעיה היחידה היא שבחיפוש פשוט בגוגל מוצאים עוד עשרות חנויות (חנויות רגילות ולא אתרי דיל יומי !!) אשר מוכרות את אותו המוצר ובמחיר נמוך מהמבוקש על ידי אתרי הדילים.
דבר זה פוגע קשות באמינות של האתרים.
יש מקום בשוק הזה להמון אתרים שונים ומשונים.
אם את/ה שוקלים לפתוח אתר דיל יומי חדש , אנא מכם, לימדו את הנושא לעומק!
תעשו סקר שוק מקיף.
תבדקו האם התחום מתאים לכם והאם יש לכם תקציב / כשרון / יכולת להתחרות בשוק קשה זה!
האלטרנטיבה היא לנסות ל"תחמן" את הלקוח.
על הלקוח השיראלי ניתן לומר הרבה דברים חיוביים ושלילים.
אך דבר אחד לא ניתן לומר עליהם!
לא ניתן לומר על הלקוח הישראלי שהוא פראייר!
אם אתר מסויים מנסה לעגל פינות , הלקוח הוא הראשון שיעלה עליו.
ובצורה זאת כל האתרים נפגעים, גם הטובים והישרים וגם "מעגלי" הפניות.
שרון זילברצויג