האם הטלפון שלכם יוצר עבורכם הזדמנויות או מרחיק אותן?
לפני כשנה כתבתי עצת זהב שכותרתו היתה: "הטלפון – שער הכניסה לעסק". העברתי ביקורת קשה על מערכות הטלפונים המנתבות שיחות, מערכות שבד"כ נועדו לחסוך במרכזנית, אך יוצרות חוסר סבלנות וריחוק אצל מספר גדול של לקוחות פונטציאלים המנסים להגיע לחברה. כמו כן רמזתי על כך שמנהלי העסק בדרך כלל אינם מתקשרים למרכזיה, ולכן אינם מודעים כלל ליסורי המתקשר.
כמה הזדמנויות הולכות לאיבוד בטלפון?
הזדמנויות טלפוניות הם לקוחות פוטנציאלים המתקשרים כתוצאה מפרסום או מהמלצה, כשברור שטיפול נכון בהם עשוי להביא לעסקה. הזדמנויות מסוג אחר הם הספקים המתקשרים להציע מבצעים או מוצרים אשר יכולים לייעל ולחסוך. נתמקד כמובן בסוג הראשון.
מה קורה אצלכם?
- כמה שיחות נכנסות ונעלמות במערכת הניתובים?
- כמה פעמים מרכזנית מעבירה את השיחה למחלקת המכירות ושם אין תשובה?
- כמה פעמים מי שעונה אינו יודע את התשובה לשאלות הלקוח?
- ולא קורה שחברה מפרסמת מבצע בעיתונות, אך המרכזנית או הפקידה העונה לטלפון אינה יודעת שיש מבצע?
3 כללי ברזל שיביאו לכם הרבה כסף לקופה
1. קיבעו נהלים לטיפול מיטבי בשיחה נכנסת. בנו את הנהלים על פי סוג הפניה.
2. כל עובד העונה לטלפון צריך לדעת להפעיל תזרים שיחה קצר שתוצאתו רישום פרטי המתקשר.
3. כל העונה לטלפון חייב לקבל אחריות על השיחה והמשכה. העברתם שיחה? אל תשאירו את המתקשר לנפשו. וודאו שההעברה הושלמה ושאכן מישהו אחר משוחח עם הפונה.
דני קרני יועץ שיווק – למען הכפלת הכנסתכם
דני קרני יועץ שיווק