אם אתה פה כנראה שבחרת להיות עצמאי ולעבוד עבור עצמך, למעשה בחרת להיות איש השיווק של עצמך.
כעצמאי העיסוק שלך צריך להיות חלק מהזהות שלך ורצוי שילך איתך לכל מקום, לחוג יוגה, לגן של הילד, לבר, לתור בסופר, בבנק או
במרפאה (תורים זו דרך נהדרת להפצה עצמית). אם הסביבה שלך יודעת במה אתה עוסק או איזה שירות או
מוצר אתה מוכר כנראה שאתה יודע לעשות עבודה שיווקית טובה.
אני מופתעת לפגוש אנשים שיש להם עסק והם מצהירים שאין להם מושג בשיווק. אני יכולה להשוות את זה לאדם שבוחר לעשות טרק מאתגר
במיוחד אבל לא רוכש נעליים ומתחיל אותו יחף. הוא בכושר מעולה, הוא הצטייד במפות ותיק מתאים, שכר פורטר מיומן, אבל לא רכש נעליים. הוא
יתחיל את הטרק בהתלהבות גדולה אבל סביר להניח שלא יחלוף זמן רב והאתגר יהפוך קשה מידי, הרבה אנשים בדרך ישיגו אותו למרות שהם
לא בכושר כמוהו, אבל יש להם נעליים נוחות ומתאימות לטרק כזה.
כולנו יודעים שבעידן האינטרנט והשפע אנו מוצפים במידע ואפשרויות בחירה רבות ומגוונות. להיות הטוב ביותר זה לא מספיק על מנת
להצליח, את/ה צריכ/ה להאמין שאת/ה הטוב/ה ביותר בשביל קהל היעד שלך. ברגע שהאמונה הזו קיימת שיווק היא כבר לא מילה גסה.
שיווק מהמקום הזה הוא לא אגרסיבי ופולשני, הוא נעים ומספק מידע שחשוב ללקוח לצרוך.
שיווק נכון מתוך בטחון, שלמות והבנה יתרום לך ולקהל היעד שלך וישפר את איכות חייו.
הכותבת הינה מלווה שיווקית של עצמאים ועסקים קטנים.