הודות להתפתחותו של השיווק הרשתי בארץ ובעולם, מכירה מקוונת הפכה לדרך הבטוחה והמהירה ביותר למכור כרטיסים, תוך פיקוח ושליטה מלאה על המתרחש. מכירת כרטיסים בצורה ידנית היא נחלת העבר, וכיום ניצבות בפני מוכר הכרטיסים אפשרויות נהדרות, פשוטות ורווחיות, למכור אונליין ולהרוויח בגדול.
למכור כרטיסים אונליין - איך זה עובד?עוד לפני שבוחרים בפלטפורמה המתאימה עבור מכירת כרטיסים, חשוב לבחון את כל האפשרויות הקיימות, לבדוק איזו פלטפורמה היא הנוחה ביותר ואיזו מציעה את אפשרויות השליטה והבקרה הנרחבות ביותר.
כמו כן, חשוב לקרוא מראש את כל האותיות הקטנות של חוזה ההתקשרות, לבדוק במה כרוך השימוש בפלטפורמה ולבחון איזו מהן תהיה המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית. מומלץ לבחור בפלטפורמה אוניברסלית שתתאים עבור מכירה של כרטיסים להופעות, כרטיסים לסרט וכדומה.
לאחר שבחרתם בפלטפורמה מתאימה, חשוב לוודא שהנכם מודעים לכל האפשרויות שהיא מציעה, על מנת שתוכלו לנצל אותה בצורה מקסימלית ולהגדיל את מעגל הרווחים ממכירת הכרטיסים. סטטיסטיקות הראו כי כרטיסים נמכרים מהר יותר ככל שמוכר הכרטיסים מטיב לעשות שימוש בפונקציות השונות המוצעות לו במסגרת הפעילות בפלטפורמה.
אם מושגים כמו פלטפורמה או מכירה מקוונת זרים לכם ואתם אוחזים בידע בסיסי בלבד בכל הנוגע לעולם הטכנולוגי, עצרו: חשוב לוודא שהתוכנה שבה בחרתם ידידותית למשתמש ומאפשרת את מכירת הכרטיסים ללא ידע טכני מוקדם או ניסיון בעולם המכירות.
מכירה מאובטחת ונוחה של כרטיסים מכל סוגכמוכרי כרטיסים, עליכם לחשוב לא רק על הרווח האישי שלכם, אלא גם על התועלת של הלקוחות שלכם. על כן עליכם לבחור בפלטפורמת מכירה המציעה תשלום מאובטח בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כך שגם אתם וגם הצד השני יוכלו להיות בטוחים שהעסקה תבוצע בצורה מאובטחת.
בנוסף, חשוב לוודא שאפשרויות התשלום באתר מגוונות, כך שניתן יהיה להשלים את העסקה באמצעות כרטיסי אשראי שונים. פלטפורמת המכירה צריכה להיות נוחה לתפעול לא רק בעבור מוכר הכרטיסים אלא גם (ובעיקר) ללקוח, המעוניין לבצע מכירה פשוטה ונוחה.
אפשרויות שיווק והפצהנהוג לחשוב שהאינטרנט הוא האמצעי הפשוט ביותר להפיץ תוכן שיווקי. בפועל, האינטרנט הוא אכן כלי חשוב, אך כדי לנצל אותו בחכמה, צריך לדעת להשתמש בו כראוי. אל תצאו מנקודת הנחה שתוכלו למכור כרטיסים ולהפיץ את האירוע בקלות, אלא בדקו מהן אפשרויות ההפצה בעת הבחירה בפלטפורמה המתאימה.
במידה והקמתם את עמוד המכירה, אל תשבו בידיים ריקות, אלא הפיצו אותו בכל האתרים הרלוונטיים, בדגש על הרשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר. נסו לרתום כמה שיותר אנשים להפיץ את הקישורים יחד איתכם, שכן כל מנגנון השיווק ברשתות החברתיות פועל על מנגנון שיתופי ומותנה בהיענות של אנשים אחרים.
כדי למכור כרטיסים, צריך לחשוב כמו איש עסקים ממולח. לכן, תצטרכו לאורך המכירה לבצע מהלכים שיווקיים, במטרה לעורר עניין ולמשוך כמה שיותר אנשים לאירוע. רק כך הקמפיין שלכם יתבצע בצורה הטובה ביותר.
וודאו שאתם בשליטהלאחר שני השלבים הראשונים ברשימה, מגיע שלב המכירות. עליכם לעקוב אחר ההתפתחויות וההיענות לאורך כל התהליך ולוודא שהפלטפורמה שבחרתם מציעה אפשרויות מתקדמות.
מערכת מכירת הכרטיסים צריכה לאפשר פילוח של קהל הלקוחות, עדכון מלאי הכרטיסים, שינוי תנאי החזרת הכרטיסים ומדיניות הביטולים ועריכת שינויים בעמוד המכירה המקוונת. זכרו, ככל שיעמדו ברשותכם אפשרויות רבות יותר, כך תבטיחו לעצמכם מכירה של כרטיסים בצורה איכותית ומוצלחת יותר.
TixWise - מכירת כרטיסים מתקדמת