ככל שהנושא של טלפונים חכמים – סמארטפונים - הולך וצובר תאוצה, כך הופך הנושא של פיתוח אפליקציות ממוצר-בוטיק ליחיד סגולה לדבר הבא בעולם הפיתוח. אם גם אתם מתעניינים בנושא של בניית אפליקציות, ותוהים האם להשקיע כסף בפיתוח אפליקציה עבור החברה שלכם – המאמר הבא ייתן לכם דוגמאות לשירותים ולמוצרים, שעבור החברות המציעות אותם, פיתוח אפליקציה כבר אינו בגדר קוריוז – אלא בגדר חובה.
פיתוח אפליקציות למוסדות ולנותני שירותים
השימוש הבסיסי ביותר של אפליקציות הוא חיפוש מידע. הטלפונים החכמים מאפשרים לך לקחת איתך את גוגל לכל מקום, ולחפש מה שאתה צריך בשנייה שהצורך עולה. לכן, נותני שירותים צריכים פיתוח אפליקציה שתספק את המידע הבסיסי על השירותים שלהם לטלפון של לקוחותיהם: שעות הפתיחה והסגירה, סניפים, שירותים הניתנים בכל סניף וכדומה. הדבר מתאים לא רק למוסדות ממשלה, אלא גם למוסדות פיננסיים כבנקים וחברות ביטוח, חברות תחבורה כאגד, דן או רכבת ישראל, חברות תקשורת, וכל חברה המספקת שירות רחב לכלל הציבור.
פיתוח אפליקציות לעסקים וחנויות
כיום, כאשר לכל עסק המכבד את עצמה יש אתר אינטרנט – פיתוח אפליקציה לסמארטפונים היא הדבר המתבקש הבא. אם השלב הראשון היה להיות זמינים ברשת לחיפוש מהיר – השלב הבא הוא להיות זמינים בטלפוון של המשתמש בכל רגע נתון. זה יכול להיות אלמנט שיווקי נטו, למשל משחק או קופון או סרטון פרסומת, וזה יכול להיות חנות וירטואלית של ממש, המאפשרת למשתמש לבצע רכישות של ממש. מילת המפתח פה היא זמינות: אתה רוצה להיות זמין בכל רגע נתון עבור הלקוחות שלך לפחות כמו, אם לא יותר, מהמתחרים.
פיתוח אפליקציות למסעדות
תזרים המזומנים של רוב המסעדות מתחלק בין קהל לקוחות קבוע ומרוצה, שחוזר למקום שוב ושוב, לבין לקוחות חדשים ששמעו על המקום, או שסתם היו בסביבה והיו רעבים. בניית אפליקציות למסעדות תרצה את שני הקהלים: ללקוחות הקבועים, היא תאפשר לעקוב אחר התפריט והספיישלים, להזמין מקומות ולבקש בקשות מיוחדות. לחדשים, בשיתוף פעולה עם אתרי מפות או אטרקציות, היא תאפשר איתור של המסעדה לפי המיקום, הסגנון והמחיר.
פיתוח אפליקציות לשרותי משלוחים
אז אפליקציות של מסעדות תאפשר לכם לדעת מה אוכלים היום במסעדה שאתם אוהבים – אבל מה תעשו אם אתם לא רוצים, או לא יכולים, לצאת מהבית? פיתוח אפליקציות לשירותי משלוחים יאפשר לכם להזמין, בלחיצת כפתור, לא רק המבורגר או פיצה – אלא גם פרחים, מתנות, וכדומה. בעלי עסקים המספקים שרותי משלוחים רגילים להיות זמינים בטלפון עבור לקוחותיהם, ועובדים קשה על מנת להפיץ את המספר שלהם בקרבם. פיתוח אפליקציה הוא השלב הטבעי הבא.
פיתוח אפליקציות תוכן
וכמובן, תמיד קיימת האופציה של תוכן – חדשות, מאמרים, סרטונים או משחקים, המתאימה כמובן לכל חברות התוכן (עיונים ומגזינים, פורטלים באינטרנט, שרותי כבלים ולווין) – אבל יכולה להתאים לכל מוצר או שירות שאין אפשרות לספקו באופן מיידי או ישירות על ידי החברה עצמה. אם בא לכם עכשיו בירה – תמיד תוכלו לקנות אותה בפיצוצייה הקרובה, אבל אם תורידו את האפליקציה של הייניקן – תוכלו לקבל על הבירה מידע, לראות באיזה ברים ניתן להשיג אותה, וגם לשחק במשחק הקשור בה, שמשעשע אפילו יותר אחרי הייניקן אחת או שתיים. המהות של פיתוח אפליקציה חשובה פחות, מהפוטנציאל האינסופי הטמון בכך שאתה מסתובב ללקוחות שלך בתוך הכיס.