הפרסום בפייסבוק הינו פלטפורמה פרסומית עולה ומתפתחת, וחוץ ממליוני גולשים המבלים בפייסבוק בכל רגע נתון יש לפרסום בפייסבוק סגולות משלו,
במילה אחת, מיקוד.
להבדיל מפרסום בגוגל שבו החשיפה מבוססת על מילות מפתח בלבד, הפרסום בפייסבוק מאפשר לחלק את קהל היעד ולמקד את הקשר עם הגולשים. בשיטה הזאת ניצור חשיפה ממוקדת ונמצה בצורה יעילה את קמפיין הפרסום בפייסבוק.
איך זה עובד?
בתחילה תעצבו את המודעה שלכם, יש להזין את כותרת המודעה + גוף ההודעה, לאחר מכן באפשרותכם להעלות תמונה. עכשיו עליכם לבחור בין אם הגולשים יופנו לאתר חיצוני או לדף פרופיל בפייסבוק.
מקדו את הפרסום.
אחת ממעלות הפרסום בפייסבוק היא היכולת לחלק את קהל היעד ולמקד את הפרסום. כל משתמש בפייסבוק מזין פרטים בתהליך ההרשמה, כגון גיל, מין, מקום עבודה וכו', וע"י כך מתאפשרת לך בחירת חשיפה למשתמשים לפי קרטריונים מסויימים המאפיינים את קהל היעד שלך, ולמקד את הפרסום אליהם. חילוק קהל היעד יתבצע לפי גיל,מין, מיקום גיאוגרפי, סטאטוס חברתי, העדפה מגדרית, רמת השכלה, מקומות עבודה, תחומי עניין ושפה. כמו כן ניתן לפרסם לגולשים החברים בקבוצות מסוימות ולפי מילות מפתח מתוך פרופילי המשתמשים (תגיות) למיקוד חזק יותר של הפרסום, ניתן אפילו לקבוע את שעות פרסום המודעות.
תמחור הקמפיין.
בדומה לגוגל גם הפרסום בפייסבוק מבוסס על תקציב יומי קבוע מראש, ניתן לבחור את התקציב היוימי כשהמינימום הוא דולר אחד ליום. לאחר התקצוב מתאפשר תזמון ההודעה, כאן אנו בוחרים האם הקמפיין יתחיל מיד או בתקופה מסויימת. בשלב הבא תבחרו את שיטת התשלום, שיטה אחת היא לפי קליקים (נפוצה) והשניה לפי חשיפות. לאחר בחירת שיטת התשלום ניתן לתקצב את המקסימום שאתם מוכנים להוציא על כל הקלקה או על כל 1000 חשיפות. השלב האחרון הוא בדיקת המודעה והרצת טסט, בסיום הטסט ניתן לחזור ולשנות פרטים במודעה. לאחר הבדיקה ניתן להזין את מספר כרטיס האשראי ולהתחיל את הקמפיין הפרסום.
בהצלחה...
http://www.pozative.co.il - בניית אתרים באינטרנט