דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום ברשת החברתית פייסבוק 

מאת    [ 08/04/2011 ]

מילים במאמר: 291   [ נצפה 2721 פעמים ]

הפרסום בפייסבוק הינו פלטפורמה פרסומית עולה ומתפתחת, וחוץ ממליוני גולשים המבלים בפייסבוק בכל רגע נתון יש לפרסום בפייסבוק סגולות משלו,
במילה אחת, מיקוד.
להבדיל מפרסום בגוגל שבו החשיפה מבוססת על מילות מפתח בלבד, הפרסום בפייסבוק מאפשר לחלק את קהל היעד ולמקד את הקשר עם הגולשים. בשיטה הזאת ניצור חשיפה ממוקדת ונמצה בצורה יעילה את קמפיין הפרסום בפייסבוק.

איך זה עובד?
בתחילה תעצבו את המודעה שלכם, יש להזין את כותרת המודעה + גוף ההודעה, לאחר מכן באפשרותכם להעלות תמונה. עכשיו עליכם לבחור בין אם הגולשים יופנו לאתר חיצוני או לדף פרופיל בפייסבוק.
מקדו את הפרסום.
אחת ממעלות הפרסום בפייסבוק היא היכולת לחלק את קהל היעד ולמקד את הפרסום. כל משתמש בפייסבוק מזין פרטים בתהליך ההרשמה, כגון גיל, מין, מקום עבודה וכו', וע"י כך מתאפשרת לך בחירת חשיפה למשתמשים לפי קרטריונים מסויימים המאפיינים את קהל היעד שלך, ולמקד את הפרסום אליהם. חילוק קהל היעד יתבצע לפי גיל,מין, מיקום גיאוגרפי, סטאטוס חברתי, העדפה מגדרית, רמת השכלה, מקומות עבודה, תחומי עניין ושפה. כמו כן ניתן לפרסם לגולשים החברים בקבוצות מסוימות ולפי מילות מפתח מתוך פרופילי המשתמשים (תגיות) למיקוד חזק יותר של הפרסום, ניתן אפילו לקבוע את שעות פרסום המודעות.
תמחור הקמפיין.
בדומה לגוגל גם הפרסום בפייסבוק מבוסס על תקציב יומי קבוע מראש, ניתן לבחור את התקציב היוימי כשהמינימום הוא דולר אחד ליום. לאחר התקצוב מתאפשר תזמון ההודעה, כאן אנו בוחרים האם הקמפיין יתחיל מיד או בתקופה מסויימת. בשלב הבא תבחרו את שיטת התשלום, שיטה אחת היא לפי קליקים (נפוצה) והשניה לפי חשיפות. לאחר בחירת שיטת התשלום ניתן לתקצב את המקסימום שאתם מוכנים להוציא על כל הקלקה או על כל 1000 חשיפות. השלב האחרון הוא בדיקת המודעה והרצת טסט, בסיום הטסט ניתן לחזור ולשנות פרטים במודעה. לאחר הבדיקה ניתן להזין את מספר כרטיס האשראי ולהתחיל את הקמפיין הפרסום.

בהצלחה...

http://www.pozative.co.il - בניית אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב