פרסום בגוגל
מנוע החיפוש של גוגל, מכתיב כללי עבודה. לשם קבלת דירוג גבוה על ידי גוגל, מפנים בעלי אתרים ומקדמי אתרים את עיקר עבודתם להעדפות של גוגל. פרסום בגוגל מאפשר לאתרים להשתמש בכלים שמציע גוגל ועל ידי פרסום בגוגל לומדים להעריך את יכולות הכלים האלה, בכל נושא קידום אתרים.
תהליך פרסום בגוגל הוא תהליך שבו מחליטים להשתמש בכלי מילות-מפתח שמציע גוגל, על מנת לבחור את המילים המתאימות לקידום אתרים, מוצרים, שירותים, מבצעים, הזמנות וכדומה. בעזרת פרסום בגוגל מצליחים אתרים להרחיב את פעילותם העסקית ולשמור על מערכת יחסי-גומלין עם מנוע החיפוש אשר קובע במידה מסוימת את ההצלחה שלהם.
פרסום בגוגל – מתי להיעזר בו?
אם אתם בעלי אתר בראשית הדרך, כדאי שתקדישו זמן לתכנים, לעדכונים לפני שאתם מחליטים להשתמש באופציה פרסום בגוגל. לאחר תקופה שהאתר שלכם צבר זמן דומיין (שם האתר שלכם) ולאחר פידבקים שקיבלתם מחברים, כדאי להתחיל להשתמש בחלופה של פרסום בגוגל.
בשלב ראשון כדאי לבדוק מודעה עם מילות מפתח רלוונטיות עבור קידום האתר שלכם. אם אתם נמצאים בענף רווי תחרות, מקדם האתר שלכם יידע באילו מילים/מילה כדאי לבחור. במידה ואין לכם מקדם אתרים, אתם יכולים להעסיק מקדם אתרים לשם מטרה זו.
כמה משלמים על פרסום בגוגל?
תשלום עבור פרסום בגוגל הוא תלוי בכמות המודעות שתבחרו לפרסם. באיזה ענף מדובר? איזה מוצרים אתם מעונינים לפרסם וכדומה. עבור כל מודעה אתם יכולים לקבוע את התקציב שתהיו מעונינים להשקיע. ככל שהתקציב נמוך יותר, זמן המודעה קצר יותר. למעשה כל מודעה משלמים על כמות ההקלקות של הגולשים. כאשר הספירה כוללת אנשים שנכנסו לאתר ואנשים שהקליקו במקרה.
אם אתם בוחרים בשיטת פרסום בגוגל כדאי להיעזר במקדם אתרים שמכיר ובקיא בתחום. הוא ידע לעזור לכם לתכנן נכון את כמות המודעות וההשקעה בפרסום בגוגל. עם הזמן, כשתרכשו ניסיון תוכלו לעשות זאת בעצמכם. אך בשלב ראשוני, כדאי להיעזר באיש מקצוע כדי להכיר וללמוד את התחום לפני שמשקיעים כסף שלפעמים לא יניב תועלת אותה אתם מחפשים עבור האתר/ עסק שלכם.