בעבר היה נהוג לפרסם בתי עסק על לוחות מודעות, דפי מידע, מאגרי מידע לעסקים, עיתונות מקצועית וכדומה. היום, בלחיצת כפתור נכנסים אל מדריך עסקים ותוך מספר דקות השירות שאתם מציעים, בית העסק שלכם מפורסם ברשת.
זמן חשיפה קצר
אם בעבר, פרסום היה תהליך ממושך. היום על ידי מדריך עסקים היקף החשיפה הוא מיידי. מודעות החיפוש הולכת ומתפתחת בקרב גולשים. ישנה ההבנה ששירותים יכולים להופיע במקום אחד – מדריך עסקים. לאור מודעות זאת, עולה הצורך בגיבוש מדריך עסקים להציע מגוון שירותים ואפשרויות. דוגמא לכך נמצאת באתר : www.ildex.co.il.
זמן החשיפה מתקצר, היקף החשיפה הולך וגדל. בתוך מדריך עסקים כאשר את מפרסמים את בית העסק שלכם, האתר שלכם. כדאי שתבליטו דבר ייחודי אשר יכול לעשות הבדל גדול בתוך קטגורית הפרסום בה אתם משתמשים. לדוגמא: בית דפוס קטן יכול להציע שירותים בזמן מהיר יותר ביחס לאחרים. כלומר, כל בית עסק חייב למצוא את היתרון היחסי כדי לבדל את עצמו מהאחרים שמפרסמים את עצמם.
איך מפרסמים במדריך עסקים?
כדאי מאוד לפרסם באמצעות תמונה. לוגו של בית העסק, תמונה של מסעדה יכולים להגדיל בכמה מונים את החשיפה. באלמנט ויזואלי קיימת מוחשיות אותה אנשים מחפשים בעיקר במדיה וירטואלית. בנוסף, בעזרת התמונה ניתן ליצור גירוי המעודד לנקיטת פעולה אקטיבית. מדריך עסקים מאפשר לשלב תמונה וטקסט. אם אתם עוסקים בתחום העיצוב כדאי יהיה לבחור בצבעים נעימים לעין המשתלבים גם בתמונה וגם בטקסט. אפשר להתרשם באתר www.ildex.co.il.
כאשר אתם מציגים את עצמכם, רצוי לרשום בבירור מי אתם? במה אתם עוסקים? ולמה נכון יהיה לבחור אתכם ולהשתמש בשירותיכם?. מדריך עסקים הוא מקום למיתוג אישי.
תחזוקה שוטפת של המודעה
הצלחת מדריך עסקים תלויה בתחזוקה ובניהול השוטף. יש לחדש מקומות, יש להוסיף תוכן שיכול לסייע לגולשים לדוגמא: איך לשכור מטפלת? איך לבחור גן ילדים מתאים עבור ילדכם? טיפים ועצות לאירוח וכדומה. ככל שהדינמיות ותחומי עניין יהיו רבים, כך הם יפנו לקהל רחב, היקף התנועה יגדל וכמות בתי העסק שירצו לפרסם במדריך, יהיה רק עניין של זמן.