פייסבוק הוא כלי נהדר כדי לעזור לכם לקדם את העסק שלכם
ליצור קשר עם אנשים ולגלות מה השוק שלכם רוצה וצריך.
אבל זה גם קל לעשות טעויות שיכולות לעלות לכם ביוקר, הנה 5 הטעויות הנפוצות שעושים בעלי עסקים
והפתרונות הפשוטים שלהם !
טעות מס '1:
הוספת כולם כחברים
הצלחה בפייסבוק היא לא במספרים ובהוספת אנשים אקראיים.
כשאתם מוסיפים חברים בפייסבוק,הקפידו להוסיף אנשים שאתם מכירים באופן אישי.
התאמה אישית תגרום לכם להתבלט מעבר לכל הבקשות האנונימיות שאנשים אחרים מקבלים.
טעות מס '2:
תמונת פרופיל של הכלב שלכם החתול, הילד או הלוגו העסקי שלכם, בעזרת זה לא תשיגו כלום, כי
אנשים לא נמצאים בפייסבוק כדי ליצור קשר עם הכלב החתול או העסק שלכם.
תמונה של הילד שלכם או של עצמכם כשהייתם ילדים לא תעזור להם להכיר אותכם בפייסבוק.
לגבי העסק? זה יכול להיות בסדר בפייסבוק כשיש לכם דף עסקי אבל זה לא אמור להיות הצילום
העיקרי שלכם בפרופיל האישי .
השתמשו בתמונת ראש נחמדה שלכם עם חיוך יפה, ובלי אף אחד אחר בתמונה.
אנשים רוצים לדעת מי אתם ואם הם יכולים לזהות את הפנים שלכם מהפגישה שעשיתם, או לראות
אתכם במקומות אחרים באינטרנט, יהיה סיכוי גדול יותר שהם ייצרו איתכם קשר אח"כ.
טעות מס '3:
לנסות למכור את הדברים שלכם..
אנשים לא בפייסבוק כדי לקנות. הם שם כדי ליצור קשר, לבנות מערכות יחסים ולשמור על קשר עם אנשים שהם מכירים.
הם לא רוצים שתנסו למכור להם משהו כל הזמן!
היזהרו מאיך שאתם מנסים לקדם בפייסבוק.
האם אתם כל הזמן שולחים מבצעים עבור המוצרים והשירותים שלכם?
האם אתם מציקים לחברים שלכם עם הזמנות והצעות להשתתף באירועים שלכם?
למה לא להתחיל לשלוח משהו בעל ערך לחברים שלכם.
נסו עצות שיעזרו להם לפתור את הבעיות שלהם.
שתפו קישורים למאמרים וקטעי וידאו זה יכול לעזורלכם לעורר אותם. ואל תשכחו לשתף את התוכן שלכם
טעות מס '4:
לא לייצר אינטראקציה עם העוקבים שלכם
קחו את הזמן כדי לייצר אינטרקציה עם אנשים בפייסבוק. דגש על בניית קשרים, הכרות, וגלו כיצד אתם יכולים לעזור ולשרת אותם.
שלחו הודעות אישיות, כתבו על קירות של חבריכם, והגיבו על העדכונים שלהם.
אמרו תודה והראו הערכה כי זו אחת הדרכים הקלות ביותר להראות לאנשים שאכפת לכם
ואתם מעוניינים בהם.
קחו את הזמן להגיד תודה!
בקיצור, קחו את הזמן כדי לבנות את התקשורת ולפתח קשרים עם אנשים.
טעות מס '5:
להזמין את כל החברים שלכם לכל דבר
קבוצת החברים שלכם בפייסבוק אינה רשימת הדוא"ל האישית שלכם. היו זהירים מאוד לגבי שליחת הזמנה
והצעות לכולם בבת אחת. רוב הסיכויים הם, שהם אינם מעוניינים בכל מה שאתה שולחים!
במקום זאת, בחרו את מי שאתם שולחים לו הזמנות
לדוגמא : אם אתם מזמינים אנשים לאירוע מקומי, שלחו רקלאנשים שנמצאים באותו אזור מקומי אנשים בצד השני של המדינה לא יהיו רלוונטים
האם אתם רואים את עצמכם בכל הטעויות האלה?
האם ראיתם איך בעזרת כמה טיפים קטנים אפשר לשפר את האסטרטגיה שלכם בפייסבוק?
האם יש לכם טיפים שתוכלו להוסיף לרשימה?
אנא שתפו אותנו בתגובות
אסף הנעמן-הלל יוצר ומייסד Asaf.Tv - תוכנית ליווי לעסקים קטנים ובינונים לבניית מערך שיווקי ומיתוגי נכון ברשת. לקבלת גישה מיידית לספר שלי בחינם "5 צעדים לרווחים ברשת" - http://www.asaf.tv