1.חשוב לתת יחס אישי לכל לקוח שמתקשר לפנות אליו בשמו בתחילת השיחה ואף לברך אותו ביום הולדתו אך גם לסיים את השיחה מהר
ככל שאפשר לפנות את הקו ללקוח הבא,לכן דרושה מערכת המזהה את הלקוח בצורה אוטומטית מה שמאפשר פניה אישית
אליו , ובנוסף אפשרות לראות את ההזמנה הקבועה של הלקוח ולהפעיל אותה ללא הצורך בביצוע הזמנה חדשה (חיסכון בזמן).
2. מעקב אוטומטי אחר ההזמנה מרגע שהלקוח סיים את השיחה ועד קבלתה,על מנת למנוע עיקובים וחוסר נעימות.
3. שילוב הדפסה של ההזמנה ללקוח בצורה קריאה עם לוגו של הפיצריה ומבצעים עתידיים כגון 5% הנחה בהצגת ההזמנה ובכך לגרום ללקוח לחזור שוב ולהזמין וכן שמירת ההזמנה עלידי הלקוח ( בדרך כלל על המקרר ) עם לוגו הדבר שיחבר את הרצון לפיצה עם הפיצרייה שלכם.
4.שליחת מבצעים בזמן אמת דרך SMS נניח בעת משחק כדורגל, דבר אשר יעורר את הרצון אצל הלקוח להזמין פיצה.
5. מה עם הלקוחות, כיצד שומרים שלא יעברו פיצרייה?.
מבצעים? פליירים? את זה כולם עושים הסוד הוא בייחס האישי ובמקצוענות.
בעידן תחרותי כשההיצע גובר על הביקוש חשוב לבדל את עצמך,שימוש במערכת פיצה מנג'ר תסייע לכם למנף את העסק שלכם תוך מתן דגש על יחס אישי שימור לקוחות.
לסיכום
לקוח מתקשר לא צריך יותר לרשום כתובת וגם לא לרשום שוב את ההזמנה הקבועה שלו,
כל הפרטים מופיעים מיד כולל מפה עם הוראות נסיעה מפורטות.
כל מה שנותר לעשות הוא להדפיס את ההזמנה למטבח ולהפעיל מעקב אחרי ההזמנה.
המערכת מיד תחל לעקוב אחרי התקדמות ההזמנה והכנתה על מנת לא לאחר לאף לקוח.
ללקוח יש יום הולדת לא צריך לזכור, המערכת תשלח לו SMS אישי עם מבצע מפתה לרגל יום הולדתו.
השירות הוא ייחודי ויעיל לך כבעל עסק ואישי ללקוח.
בהצלחה