סרט תדמית- דרך מצוינת להרחבת זמן השהיה באתר האינטרנט שלך.
כשבעלי האתרים מקבלים את דו”חות הסטטיסטיקה המצביעים על זמן השהיה של הגולש הממוצע באתריהם, רבים מהם מתפלאים על הזמן המועט בו גולשים אלה שוהים באתריהם ולכם הם מחפשים דרכים כדי להשאיר את הגולש זמן ממושך יותר באתר.
הרגשתם הכללית היא כי הגולש אינו נותן “צ’אנס” למוצר/שירות שלהם.
אם כן, אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להשאיר גולש באתר ולצוד את תשומת ליבו, היא להפיק סרט תדמית באורך של 2-3 דקות. סרט התדמית יעניין את הגולש ויאתגר אותו להישאר באתר זמן נוסף.
בסרט יוכל הגולש לראות את המוצרים / שירות שבעל העסק מעוניין לפרסם, הוא יחווה חוויה פסיבית שאינה מצריכה כל מאמץ מצידו (בשונה מקריאת טקסטים), אם הסרט יהיה עשוי בצורה מקצועית וטובה הוא יוכל להכיל בתוכו את כל התכנים והמסרים שבעל העסק רוצה להעביר לגולש בזמן קצר ביותר ותוך קבלת תשומת לב מרבית מצד הלקוח. ובנוסף הגולש יעריך יותר את בעל העסק וירצה ליצור איתו קשר כיוון שהוא התרשם לטובה מהסרט. לסרט תדמית ישנה אפקטיביות רבה יותר מאשר לטקסט, אין זה סוד כי החברות הגדולות במשק מפיקות סרט תדמית עתירי תקציב, ואם זה עובד עבור חברה גדולה בטח ובטח שזה יעבוד עבור עסק קטן-בינוני.
ע”פ מחקרים שנעשו אחוז זמן השהיה באתר באתרים בהם ישנם סרטוני וידאו גבוהה פי 5 מאשר אתרים המבוססים על טקסט בלבד.
דוגמאות סרטי תדמית מוצלחים ניתן לראות באתר חברת וידאו הד.
כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד אינטראקטיב- חברה לשיווק ופרסום באינטרנט.
כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.