בעלי עסקים רבים מעונינים ב סרט תדמית אשר יציג את הצימר/חדר במלון/אולם אירועים/דירת פאר. בצורה מושכת שתמשוך כמה שיותר לקוחות ותגדיל את כמות הפניות והשארת הפרטים באתר שלהם.
ובכן ישנה את השיטה הישנה והטובה, להגיע עם צוות צילום למקום העסק, לצלמו במצלמת וידאו מקצועית ולערוך את הצילומים לסרטון וידאו.זו אכן שיטה מצוינת שהוכח שעובדת אך ברצוני להציע שיטה נוספת: צילום פנורמי ב- 360 מעלות במצלמת סטילס בשלושה מימדים. זו עשויה להיות פרזנטציה מדהימה עבור העסק.
ניתן לראות באתר 3D דוגמאות לכך, הנה לינק למראה הכותל המערבי כפי שצולם במצלמה פנורמית: http://www.3disrael.com/jerusalem/kotel.cfm . אלו למעשה צילומים במצלמה שצילמה במעגל שלם ב- 360 מעלות והם מאפשרים לראות את הלוקיישן באופן מלא ושלם. את הצילום הפנורמי אנו מכניסים לאתר ובעזרת תוכנה פשוטה. כך ניתן ללחוץ על תמונת הסטילס ולראות כל מקום בו נחפוץ בתוך הלוקיישן, כאילו היינו פיזית במקום.
איך זה מועיל לבעל העסק?
הגולש שנכנס לאתר ושמחפש דירה, לדוגמא אולם אירועים, יכול ממש “לחוש” את המקום וללכת לכל מקום בו הוא חפץ. אין זה עוד סרט תדמית בו קובעים לנו מה לראות ומתי, מעין “האח הגדול” של הפרזנטציות. ככל שיש בידיו יותר מידע, כך יקל עליו להחליט באם ליצור איתנו קשר ולבצע עיסקה.
מה עוד נרוויח משימוש זה באתרנו?
1. שימוש אינטראקטיבי שיאריך את זמן שהות הגולש באתרנו ויחשוף אותו למקסימום ההיצע העיסקי והאנפורמטיבי שהאתר מציע.
2. תחושת חופשיות של הגולש – העדר תלות בעריכה המבליטה אספקטים שאולי אין לו עיניין בהם. לגולש נגישות לכל מקום בלוקיישן, אפשרות קבלת מידע רלוונטי ואפשרות לחוש את המקום.
3. זול יותר- חסכון בהוצאות כיוון שצילום זה הינו זול מהפקת סרט וידאו.
ניקח למשל גולשים בחו”ל אשר מעוניינים להגיע לחופשה בישראל. הם רוצים להזמין מקום במלון אך מתקשים לחוש את המקום רק מתמונות הסטילס שמספק המלון. בעזרת צילום זה יוכלו לקבל מידע רב יותר, בעיקר על הפרטים החשובים להם, מידע שישפיע על החלטתם האם להגיע למלון.
אותו הדבר לגבי צימרים, תופעה ידוע היא שהיום המושג צימר הפך לנזיל ביותר, אנו מזמינים צימר חלומי וחולמים על חופשה בנוף מרהיב עם ג’קוזי בבקתה כפרית מפנקת ולבסוף מגיעים לחצר אחורית בישוב מבודד ומרוחק לא “רק 20 דקות מטבריה” כפי שהובטח…. הגולש היום מתוחכם יותר ועל כן עלינו לתת לו את כמות המידע הגדולה ביותר ויש להניח שהוא יעריך זאת בעת שיעשה את בחירתו.
כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד אינטראקטיב- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים