פתחתם דף מעריצים לעסק שלכם בפייסבוק…
חשוב שתקראו את המלצות הבאות:
• תשמרו על תוכן טרי
תנו למעריצים שלכם סיבה לחזור לדף שלכם לעיתים קרובות
ע”י הוספת תוכן חדש על בסיס קבוע.
חשוב שתנסו לתת לגולשים תוכן שהם לא יוכלו לקבל במקום אחר. תנסו לחפש יחוד מקצועי או אישי ותבליטו אותו בתוכן שאתם מספקים.
• צרו תחרות דרך פייסבוק.
דרך מצוינת להוסיף עוד מעריצים היא להציע לגולשים להשתתף בתחרות נושאת פרסים.
אתם יכולים להציע פרס מתחום העיסוק שלכם לגולשים.
אנחנו יודעים שזה קל להגיד וקשה ליישום, אבל אפשר לתת אתגר קטן, סיפור
או בקשה לעלות תמונות, למי שאין רעיונות אפשר ” להשאיל” רעיונות מהתוכנית בוקר
של טל ברמן ברדיו, שמבוססת רק על הפעלת המאזינים. או אפילו להפיק סרטי תדמית קצרים שיימשכו את בגולשים לאפליקציה שלכם.
• אם תחרות זה מסובך עבורכם , אז חשוב שתנסו לעודד כמה שיותר אינטראקציה
בדף שלכם:
• פרסמו שאלה ותבקשו את דעות הגולשים
• תיזמו סקר
• שלבו חידונים – גם על נושאים כלליים שלא קשורים לתחום העיסוק.
אם אתם עוסקים למשל בהפקת סרטי תדמית, כיתבו על נושא שקשור לעולם הסרטים.
• צודו מעריצים פוטנציאלים בדפים מתחרים.
גלשו לדפים של התחרים שלכם, לקבוצות שעוסקות בתחום,למשל סרטי תדמית ענו על שאלות, תשתתפו בדיונים ודרך אגב תציינו שגם לכם יש דף אוהדים/ קבוצה. חשוב לדאוג שבכל תגובה / משהו שאתם כותבים יהיה בסוף לינק לדף שלכם.
לסיכום- תפעול של דף בפייס זה עבודה מתמשכת, חשוב לזכור לעדכן כל הזמן ולצוד משתמשים חדשים
בהצלחה!
כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד אינטראקטיב- חברה לשיווק ופרסום באינטרנט.
החברה מתמחה בהפקת סרטי תדמית בניית אתרים ,סרטוני וידאו ושיווק באינטרנט