סרטי תדמית כוידאולטר
סרטי תדמית עשויים לשמש למגוון מטרות, רבים מאיתנו מכירים את המטרה הנפוצה ביותר והיא קידום העסק ע”י חשיפתו בוידאו לקהל הרחב אך זו לא המטרה היחידה בה ניתן להשתמש בסרטי תדמית.
שימוש נוסף בסרטי תדמית הוא שילוב פנים עסקי, כלומר החברה משתמש בסרטי התדמית כדי לספר לעובדיה על החידושים האחרונים בחברה, על העתיד לקרות בחברה, שדרוגים של עובדים, עובדים מצטיינים וכו’.
ובכן, מדוע לעשות זאת בעזרת סרטי תדמית ולא בעזרת השיטה הישנה והנפוצה – מיילים תפוצתיים?
ראשית, מיילים תפוצתיים לרוב מגיעים לתפוצת הזבל, לרובנו הגדול אין סבלנות לקרוא אותם, לעומת זאת, סרטון וידאו שיעבור בין כל העובדים יוכל לעניין הרבה יותר, וידאו פנימי בין העובדים יוכל לקשר בין החברה לעובדיה, יספר על אירועי החברה הגדולים האחרונים, על הפרויקטים הגדולים שנסגרים, עדכונים לקראת הבאות, העובדים ירגישו שהם משותפים בסוד העניינים, יוכלו להגיב ויחושו מעורבות ושיתוף.
דוגמאות לסרטי תדמית כאלה ניתן לראות באתר וידאו הד.
כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.