קמפיין באנרים בוידאו:
אתה יושב מול אתר תוכן מסוים, לפתע במקום לקרוא את הכתבה קופץ לך באנר טורדני, אתה סוגר אותו במהירות ושואל את עצמך, מי לעזאזל מקליק על הבאנר הזה?
ובכן, אתה צודק, אחוז ההקלקות על באנר הוא יחסית נמוך ומגיע לעיתים ל0.18% ופחות מכך !
הפרסום בוידיאו הוא אחד התחומים החדשים בתחום הפרסום באינטרנט.
כל הרעיון נולד בעקבות המסקנה של החברות המפרסמות: הגולשים לא רוצים יותר לראות באנרים. הם עייפים מבאנרים ולא מעוניינים להקליק עליהם. תעשיית הבאנרים התפתחה כל כך, עד שנהיו באנרים פרסומיים מסוגים מציקים במיוחד: באנרים העוקבים אחריך לכל מקום בדף, באנרים שקופצים פתאום, באנרים שחוסמים את העמוד ומש צריך לפענח איך להיפטר מהם, והיכן נמצא לחצן ”דלג”. אחוזי ההקלקה על באנרים נמצאים כל הזמן בירידה, כמו כן שיעור ההמרה של הבאנרים למכירות יורד בהתאמה. כדי לסכם את הנושא: יש צורך בשיטת פרסום אחרת, תמימה יותר
אם כן, מה הקסם בקמפיין הבאנרים בוידאו?
היתרון הגדול בקמפיין באנרים הוא החשיפה העצומה שהוא מקנה לך, אתה חודר לשוק עם מוצר או שירות חדש. אחת האסטרטגיות החשובות ביותר היא חשיפה רחבה, וקמפיין של באנרים באתר שיש בו מיליון גולשים בחודש הוא ערוץ חשיפה מעולה.
היתרון בבאנרים בוידאו הוא בעובדה שתמונה אחת שווה אלף מילים וסרטון שווה הרבה תמונות. הפרסום בוידאו מאפשר לנו להציג את המסר הפרסומי שלנו בצורה הכי טובה שיש, איך שזה נראה במציאות. תסכימו איתי שסרטון קצר, מצחיק ומפתיע, מעניין יותר מעוד באנר מציק.
כל עסק יראה טוב יותר בסרטון שיסביר על כל המוצרים ויראה אותם, יתן במה לבעלי העסק להסביר על עצמו ועל יתרונות המוצרים. אם הבאנר נתן לפרסומת מראה, הוידאו נותן לפרסומת חיים.
דוגמא : http://mizbala.com/_uploads/images/2010/01/728x170_03.swf
יתרון נוסף שיש לקמפיין באנרים בוידאו הוא בקמפיין של Hard Sale”". קמפיין בו יש לך מוצר או שירות שאתה יוצא בו במחיר חסר תקדים שאיש לא יוכל לסרב לך. במקרה כזה אנשים יצפו בקמפיין הבאנרים, יקליקו על הבאנרים והקמפיין יניב תוצאות טובות.
כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.