דמיינו לעצמכם שאתם מסתובבים בסטימצקי ופתאום, בין הספרים והמדפים, אתם נתקלים בבר רפאלי. לא היה נחמד אם הייתם גם יכולים להצטלם איתה ולהעלות את התמונה לפייסבוק שלכם?
חלום מסוג זה הפך למציאות עבור לקוחות רשת הספרים Barnes&Nobel שקנו את המגזין Esquire ונהנו מהזדמנות חד פעמית להצטלם עם הדוגמנית הכי לוהטת באמריקה – אז מה אם מדובר רק בדמותה הוירטואלית?
גם גימיק וגם משחק
הרעיון של להצטלם עם דקר הוא חלק מקמפיין של חברת GoldRun, המשתמשת בטכנולוגיה של Augmented Reality, המחברת בין המציאות הווירטואלית לעולם הפיזי (אסטרטגיה שיווקית באינטרנט). כמו שכבר בטח למדתם מבלוג זה, יותר ויותר חברות משכילות לעשות בה שימוש, מתוך ההבנה שגם בעולם הווירטואלי על הצרכן לקבל משהו מוחשי יותר המייצג את המותג – בכדי להתעניין בו ולבצע רכישה.
השבווע התבשרנו ש- GoldRun יוצאת עכשיו לשוק המסחרי לאחר תקופת BETA. באמצעות אפליקציה המותקנת באייפון, יכול הצרכן הפוטנציאלי לתקשר עם העולם ה'אמיתי', על ידי שילוב של אמצעות אובייקטים הפרושים במרחב הפיזי, יחד עם כאלה שנמצאים במרחב הוירטואלי. מעבר לגימיק, מדובר גם במשחק המחבר בין הוירטואלי לפיזי בו מקבל הגולש תמריצים לאיסוף כמה שיותר אובייקטים, וכאן למעשה, הייחודיות בסטארט-אפ GoleRun. התמריצים יכולים להיות בצורת הנחות, כניסות לאירועים מיוחדים, הורדות חינמיות שוות ועוד (עסקים באינטרנט).
החלום הופך למציאות
כאמור, דוגמא לקמפיין שעשתה החברה לאחרונה, היא לחנות הספרים BARNES & NOVEL ולמגזין Esquire, אותו הובילה הדוגמנית האמריקאית הפופולארית והמצליחה ברוקלין דקר. על המשתתפים בתחרות, היה להגיע לאחד מסניפיה של חנות הספרים, ולצלם את עצמם עם דמותה של הדוגמנית, אותה שתלו בסניפים השונים בעזרת הטמעה של Augmented Reality.
לאחר מכן, היה עליהם להעלות את התמונה המשותפת עימה לפייסבוק ולהתחיל לחפש אחר אובייקטים הקשורים ללוגו של המגזין Esquire – אותיות הלוגו, שהיו פזורות במקומות שונים בשבע ערים שונות. הפרס בתחרות זו היה ipad. הקמפיין נחל הצלחה ומעלה את התהייה מתי יתחילו להשתמש גם בארץ בקמפיינים המשלבים Augmented Reality (בר רפאלי, היכוני!).
מדוגמא זו, (פרסום גרילה מינוף) עולה כי לפעילותה של החברה משמעות עצומה מבחינה שיווקית. הקשר החזק בין הווירטואלי לממשי עשוי להיות התשובה המוחשית והוויזואלית יותר לקמפיינים שיווקיים שנעשו עד כה בעזרת תמריצים ל-check-ins. הקמפיינים המקוריים ונושאי הפרסים, מביאים להנעה כפולה לפעולה – הן ברמת המרחב הווירטואלי (העלאת תמונות לפייסבוק), והן ברמה הממשית – הלקוח יוצא מביתו ומגיע למרחב הצריכה של המוצר המיועד, ומתוודע אליו באופן חווייתי.
FrameME מחברת אותך לקבוצת המטרה שלך בדרך יצירתית ואפקטיבית. הדיילות שלנו מצלמות את הנוכחים באירוע ומדפיסות להם תמונות במקום, הממוסגרות עם שם המותג והלוגו שלך. לפרטים נוספים: http://www.frameme.co.il/
>