מערכת נוכחות עובדים מספקת לארגון שלכם את הפתרון המושלם בעבור דיווח שעות עבודה של העובדים השונים שלכם ללא קשר לתפקידם, מיקומם או כל צורך מיוחד הנובע מאופי התפקיד או צורת ההעסקה ובכך מאפשר לכם לנהל מעקב, רישום ועיבוד של כלל הנתונים העולים כאשר העובדים מבצעים דיווח שעות.
שינויים טכנולוגיים בתחום דיווח השעות
בשנים האחרונות חלו תמורות רבות בכל מה שקשור לאופן בו נעשה דיווח שעות בידי עובדי הארגונים השונים וגם בכל מה שקשור לחוקי העבודה והגנת השכר. בעבר, אם כי גם היום ניתן למצוא עסקים המשתמשים בשיטה מיושנת זו, נהגו להשתמש בשעוני נוכחות פיזיים שהצריכו הנפקת כרטיס לכל עובד, איסוף פיזי וריכוז סיזיפי של כל הנתונים. אחר כך הגיעו הכרטיסים המגנטיים המועדים להישבר, ללכת לאיבוד להישכח ולגרום להוצאות מיותרות ועיקובים של דיווח שעות. במקרים מסוימים הן כרטיסי העובד והן הכרטיסים המגנטיים, אפשרו דיווח שעות שיקרי כאשר דווחה נוכחות של עובד באמצעות צד שלישי כאשר העובד המדווח כלל לא נכח בעסק.
שינויים חוקתיים בתחום דיווח השעות
תיקון 24 לחוק הגנת השכר מחייב כיום כל מעסיק לנהל רישום מפורט ומסודר אודות שעות העבודה של כלל עובדיו ללא קשר לתפקידם או לדרגה שלהם בארגון אשר יופיעו בסוף כל חודש בתלוש המשכורת של העובד. כאשר דיווח שעות בארגון שלכם מבוצע בצורה מסודרת ויעילה באמצעות מערכת נוכחות עובדים ממוחשבת, העסק שלכם מסוגל לרכז את כל הנתונים הללו במהירות וביעילות ולעמוד בדרישות החוק בקלות וגן להפיק מידע שימושי רב.
דיווח שעות באמצעות מערכת נוכחות - מקדם, חוסך ומייעל כל עסק
מעבר לדיווח שעות באמצעות מערכת נוכחות עובדים ממוחשבת חוסך לאגון שלכם הוצאות מיותרות הנובעות משימוש בשעונים מיושנים ובכרטיסים שמתבלים בקלות. הוא גם מונע זיוף והונאה ומאפשר לעובדים של הארגון לדווח בקלות ובמהימנות מקסימלית אודות שעות העבודה שלהם. הארגון שלכם נהנה מנתוני אמת, מחסכון משמעותי בעלויות התפעול והחישוב של כל תחום דיווח השעות וחיובי השכר מה שלמעשה מגדיל את הרווחיות ומאפשר תכנון מקדים יעיל יותר המבוסס על נתוני אמת.