שעון נוכחות הוא אחד הכלים הבסיסיים בכל ארגון. יחד עם זאת הוא זה המאפשר לכם לנהל מעקב אחר אחד הנתונים החשובים לחייו של כל עסק - שכר העובדים ושעות העבודה שלהם. אם בעבר שעון נוכחות היה מוגבל ואפשר רק מעקב בסיסי שלא התחשב בנתונים העיסוק והמיקום השונים. שימוש בשעון נוכחות טלפוני המתממשק עם מאגר הנתונים של הארגון מאפשר בקרה, מעקב והפקת נתונים רבים במקביל ליכולתו להתאים לכל עובד, עיסוק ומיקום.
למי מתאים שעון נוכחות טלפוני?
שעון נוכחות טלפוני מקבל את נתוני כניסת ויציאת העובדים באמצעות טלפון קווי. אם הארגון שלכם הוא בעל מספר סניפים ושלוחות הרי שמדובר בפתרון יעיל מאוד המאפשר ריכוז מידי של נתונים מכל סניף וסניף. הדיווח מתבצע באמצעות הקשת קוד אישי במכשיר הטלפון או באמצעות זיהוי קולי של המשתמש.
ריבוי נתונים ונגישות בזמן אמת
שעון נוכחות טלפוני מאפשר יצירת מערך דיווח שעות קל לשימוש, מהיר ואמין - כל מה שצריך הוא טלפון קווי. איסוף הנתונים המהיר מהסניפים השונים מאפשר גם את ריכוזם והצגתם המהירה - באמצעות דוחות הנשלחים לדואר האלקטרוני של בעלי התפקידים הנדרשים לכך או בהפקת דוחות ממוחשבים וזאת על מנת להיות מדווח בזמן אמת אודות מצבת הנוכחות בארגון, אודות העלויות שלה ואודות המשימות המבוצעות בכל רגע נתון.
חיסכון תשתית
שעון נוכחות טלפוני מאפשר להקים מערך בקרת נוכחות מודרני, יעיל ומהיר בלי צורך להשקיע בתשתית כלשהי. העובדה כי מדובר במערך נוכחות המבוסס על טלפוניים קווים, חוסך את הצורך בהתקנת שעונים ייעודיים, חיווט המיועד למשלוח נתונים או כל חומרה אחרת כיוון שהתשתית המשרדית הקיימת היא זו המספקת את כל הצרכים של שעון הנוכחות הטלפוני.
חסכון ארגוני
הטמעת שעון נוכחות טלפוני בארגון שלכם מאפשר לו לעקוב אחר נוכחות העובדים ותשלומי השכר ולהשתמש בכל הנתונים הללו בקלות רבה ומבלי להשקיע כסף ומשאבים רבים במערך עובדים מיוחד שתפקידו להפיק את אותם נתונים ממש. השימוש בשעון נוכחות טלפוני יוצר גם אמינות גבוהה יותר בין כל הצדדים - המעסיק והמועסק, ויוצר דיווחים מהימנים יותר, מצמצם עד לאפס את הדיווחים הכוזבים ומאפשר תגמול מדוייק של העובדים בעבור עבודתם.