בעלי אתרים ועסקים באינטרנט מודעים לחשיבות הפרסום והקידום של האתר במנועי החיפוש. אחדים מעדיפים להשקיע את מיטב כספם במנועי הפרסום על ידי הכנסת קישורים ממומנים על גבי דפי החיפוש של גוגל, ואם כבר להשקיע, אזי שרצוי לעדכן את הקישורים הממומנים בראשית הדף של גוגל. וחלק מבעלי האתרים ובוני האתרים יודעים לעשות קידום אתרים אורגני, משמע להעלות את האתר באמצעות קידומן של מילות מפתח, הרלוונטיות לאתר ולעסק שאנו מעוניינים לקדם אל ראשית הדף במנוע החיפוש.
איך עושים זאת? ואם כבר הגענו לעמוד הראשון של גוגל במילת החיפוש הרצויה, כיצד שומרים על מיקומן של המילים בראש הדף לאורך זמן? כל זאת וטיפים נוספים לקידום אתרים אורגני במאמר שלפנינו.
ראשית, כפי שכבר צוין לעיל, יש להשקיע בבחירת מילות המפתח לשם קידום נכון. אין טעם לבחור מילים שאיש לא טורח לחפשן, כך שמצד אחד אמנם החברה לקידום אתרים תוכל להציג ממצאים סטטיסטיים מרהיבים למילות מפתח שאין מרבים לחפשן במנועי החיפוש, אך מאידך לא השגנו את המטרה שלשמה התכנסנו: דהיינו, קידום האתר.
מעבר לבחירת מילות המפתח בקפידה, יש לשנס מותניים ולהכניס תוכן ענייני ומקצועי בהתאם לדרישות האתר. כתיבת מאמרים באופן מקצועי בכל הנוגע לתחום אותו אנו מקדמים, חשובה הן למיקומו והאדרתו של האתר עצמו, והן לקידומן של מילות המפתח (בהנחה כי אנו משלבים לפחות 2 מהן בתוך המאמרים שכתבנו) הרצויות במנוע החיפוש של גוגל. יתרה מזאת, מומחים לקידום אתרים אורגני מכתירים את ההליך של כתיבת מאמרים ופרסומם באתרים מקצועיים המיועדים לכך, או באתר המקודם עצמו, כהליך השיווקי הטוב ביותר למטרת הקידום הטבעי של האתר.
עם זאת, חשוב לשים לב כי התוכן והמאמרים שנכתבו לא מפורסמים, או חלילה מועתקים, ממקור אחר, דבר העשוי לפגוע הן באמינות המקדם, והן בקידומו של האתר.
סטודנטית לתקשורת וייעוץ ארגוני, בת 28, אוהבת להביע דעה ויש לי לי תמיד יותר ממילה אחרונה לומר.