תוכנת מוקד שיחות יוצאות ושיחות נכנסות במערכת אחת חסכונית
חברת ITCtech מפתחת מערכות מתקדמות ביותר מסוגן בעולם (רישומי פטנט) בשילוב ושימוש היעיל בין מערכות הטלפוניה והמיחשוב בחברה : Computer Telephony Integration – CTI.
ITC יודעת לטפל בפרוטוכלי מבוססי :SIP TAPI CSTA TSAPI MITAI וממשקי CTI שונים מול מרכזיות מובילות בשוק כמו: קורל, אוויה, טלרד, נורטל, LG,פנסוניק , סיסקו ועוד.
PCC – היא תוכנת טלפון רובוטי לניהול שיחות יוצאות ונכנסות, ניהול קבוצות לחיוג, ניהול אוטומטי של שיחות דחויות, הפעלת נודניק, הצגת פרטים בשיחות נכנסות, ועבודה בסנכרון זמן אמת מול בסיסי נתונים שונים ומרכזיות שונות. המערכת מיושמת במגוון ארגונים גדולים וקטנים והיא בעיקרה מוצר מדף עם אפשרות פתוחות להתאמות בקלות .
- חיוג מ ה DESK-TOP ומתוכנות שונות.
- חיוג מ- Outlook Contact , ומכל מקום אחר ב- Outlook
- חיוג מ- Word
- חיוג מ- Excel
- חיוג מ- WEB
- חיוג מ- PDF
- חיוג מתוכנות CRM , ERP שונות .
- טלפנית אוטומטית לרשימות חיוג ולחיוגים דחויים
- היסטורית שיחות יוצאות נכנסות וננטשות כולל פרטים כמו שמות.
- זיהוי שיחה נכנסת ישירות מקונטקטים שונים בארגון כולל Gal
- זיהוי שיחה נכנסת ישירות מבסיסי נתונים שונים ותוכנות CRM ERP
- אפשרות דחיית שיחה
- מצב נודניק (מזהה תפוס/ אין תשובה)
- פתיחת פרטי מתקשר מחלון שיחה נכנסת
- התראה במייל / SMS על שיחה שלא נענתה
- חיוג לרשימה ע"פ סדרי עדיפויות
- שליחת הודעת SMS כאשר שיחה זוהתה כתפוסה ו/או לא הייתה תשובה
- חיוגים מיוחדים ע"פ קידומת
- ADD-ONS הקפצת כרטסת : SAP MS-CRMOUTLOOK ועוד חלון התראת שיחה כולל פרטים ממאגרי מידע
פתרונות ITC משתלבים במהירות וביעילות בתוך המערכות הקיימות בחברה ובאירגון - מרכזיות, מערכות מידע (CRM, ERP, BI) ובסיסי נתונים שונים (אירגוניים או במחשב האישי).
בתוך זמן קצר מהפעלתם , ניכר שיפור מיידי בשירות ובתהליכי עבודה, חיסכון כספי ניכר, הגדלת נפח הפעילות והמכירות, והתייעלות כלל אירגונית שמביאה החזר על ההשקעה בתוך חודשים ספורים.
Daria Aharoni