בימינו, ניתן להכליל ולומר כי כמעט כל עסק ימצא את קהל היעד שלו בראש ובראשונה באינטרנט. לא משנה אם אתה מוכר ארונות, פלאפונים, חלב או תרופות. לא משנה אם יש לך בר, מסעדה, בית קפה או רשת מועדוני כושר. הלקוחות הפוטנציאלים שלך מחפשים אותך בין דפי הרשת.
בדיוק מהסיבה הזו אני סבורה כי האינטרנט הוא המדיום הראשון שאליו יש להתייחס. קמפיין אינטרנטי חכם המכוון לקהל היעד שלך עשוי להגדיל באופן משמעותי את כמות הלקוחות שמגיעים אל העסק שלך.
אלו אופציות ניתן לשקול?
? מדיות אלטרנטיביות: רגע לפני שאפרט את הדרכים הקונבנציונאליות, חשוב לציין כי בעולם האינטרנט הגבולות הם אינסופיים, אני באופן אישי, אוהבת את זה. בכל קמפיין ניתן ליצור מדיות חדשות שונות ומיוחדות המושפעות מעולם התוכן שלך או מהגימיק של הקמפיין שלך.
לדעתי, אין כמו לסטות מדרך הפרסום המסורתית המוכרת לכולנו ולאתגר את קהל היעד שלך.
? באנרים- באנר טוב הוא באנר המצליח למשוך את תשומת ליבו של הגולש בכל דרך אפשרית. בעבר, כשהאינטרנט עוד היה בחיתוליו הבאנר התפרש כעצם זר, מפריע ומציק. בימינו, קיימת אינטראקציה ידידותית למדי בין הגולשים השונים לבאנרים בהם הם נתקלים. הבאנרים מציעים לגולשים הצעות אטרקטיביות ולעיתים, במידה והם עשויים בצורה חכמה ומגרה, הם יכולים גם לשפר את חוויית הגלישה של הגולשים והכי חשוב, להניע אותם לפעולה!
? עמודי נחיתה- לאחר שהגולש הקליק על הבאנר שלך, שנייה לפני שהוא כבר נכנס לאתר החברה שלך, מה המסר שאתה רוצה להעביר לו? לאחר שכבר משכת את תשומת ליבו של הלקוח באמצעות הבאנר, עמוד הנחיתה הוא האמצעי שלך לסגור את העסקה ולממש את היעדים שלך. לכן חשוב שהמסר שלך יהיה ממוקד וברור ובנוסף מזמין ומושך!
? ניוזלטרים- לאחר שהלקוח הפוטנציאלי כבר יצר איתך קשר, העסקה נסגרה והרכישה כבר בוצעה, זה עדיין לא הזמן לעבור הלאה ולחפש אפיקים אחרים. הניוזלטר היא הדרך לשמור עם הלקוחות שלך על קשר הדוק ולהבטיח שהם יישארו לקוחות נאמנים ומעודכנים בהתפתחויות המתרחשות בחברתך.
? מייל ויראלי- הרי לכולנו (וגם לפרסומאים שביננו) נמאס לפעמים מפרסומות. מייל ויראלי בצורה של משחק או סרטון היא דרך אלטרנטיבית נוספת להגיע אל קהל הלקוחות שלך. מייל ויראלי אשר יופץ ברשת ויתוכנן באופן נועז, שונה ולעיתים גם מצחיק, עשוי להפיג את שעמומו של הגולש הממוצע ולמקד את תשומת ליבו בעסק שלך.
בדיוק מהסיבה הזו אני סבורה כי האינטרנט הוא המדיום הראשון שאליו יש להתייחס. קמפיין אינטרנטי חכם המכוון לקהל היעד שלך עשוי להגדיל באופן משמעותי את כמות הלקוחות שמגיעים אל העסק שלך.
אלו אופציות ניתן לשקול?
? מדיות אלטרנטיביות: רגע לפני שאפרט את הדרכים הקונבנציונאליות, חשוב לציין כי בעולם האינטרנט הגבולות הם אינסופיים, אני באופן אישי, אוהבת את זה. בכל קמפיין ניתן ליצור מדיות חדשות שונות ומיוחדות המושפעות מעולם התוכן שלך או מהגימיק של הקמפיין שלך.
לדעתי, אין כמו לסטות מדרך הפרסום המסורתית המוכרת לכולנו ולאתגר את קהל היעד שלך.
? באנרים- באנר טוב הוא באנר המצליח למשוך את תשומת ליבו של הגולש בכל דרך אפשרית. בעבר, כשהאינטרנט עוד היה בחיתוליו הבאנר התפרש כעצם זר, מפריע ומציק. בימינו, קיימת אינטראקציה ידידותית למדי בין הגולשים השונים לבאנרים בהם הם נתקלים. הבאנרים מציעים לגולשים הצעות אטרקטיביות ולעיתים, במידה והם עשויים בצורה חכמה ומגרה, הם יכולים גם לשפר את חוויית הגלישה של הגולשים והכי חשוב, להניע אותם לפעולה!
? עמודי נחיתה- לאחר שהגולש הקליק על הבאנר שלך, שנייה לפני שהוא כבר נכנס לאתר החברה שלך, מה המסר שאתה רוצה להעביר לו? לאחר שכבר משכת את תשומת ליבו של הלקוח באמצעות הבאנר, עמוד הנחיתה הוא האמצעי שלך לסגור את העסקה ולממש את היעדים שלך. לכן חשוב שהמסר שלך יהיה ממוקד וברור ובנוסף מזמין ומושך!
? ניוזלטרים- לאחר שהלקוח הפוטנציאלי כבר יצר איתך קשר, העסקה נסגרה והרכישה כבר בוצעה, זה עדיין לא הזמן לעבור הלאה ולחפש אפיקים אחרים. הניוזלטר היא הדרך לשמור עם הלקוחות שלך על קשר הדוק ולהבטיח שהם יישארו לקוחות נאמנים ומעודכנים בהתפתחויות המתרחשות בחברתך.
? מייל ויראלי- הרי לכולנו (וגם לפרסומאים שביננו) נמאס לפעמים מפרסומות. מייל ויראלי בצורה של משחק או סרטון היא דרך אלטרנטיבית נוספת להגיע אל קהל הלקוחות שלך. מייל ויראלי אשר יופץ ברשת ויתוכנן באופן נועז, שונה ולעיתים גם מצחיק, עשוי להפיג את שעמומו של הגולש הממוצע ולמקד את תשומת ליבו בעסק שלך.