כרטיס ביקור הוא מפתח לעסקים טובים. בעזרת כרטיס ביקור אתה משאיר את פרטיך אצל לקוח פוטנציאלי, אצל שותפים עסקיים או אצל ספקי שירותים וסחורות. כרטיס ביקור נועד להיות שמור בארנק, ועל כן הגודל הממוצע שלו הוא מעט קטן יותר מכרטיס אשראי.
מה צריך להיות על כרטיסי ביקור?
נהוג שלא למלא את כרטיסי הביקור במלל. המטרה היא לא ליצור פלייר קטן עם הרבה פרטים, אלא כרטיס איכותי שמציג מידע ברור וקריא: שמך או שם העסק, תיאור קצר ודרכי התקשרות.
שם העסק- שם העסק צריך להיות עם הגופן הגדול ביותר בעיצוב הכרטיס. על-יד השם ניתן להוסיף את הלוגו (סמליל) שלכם.
תיאור קצר- כאן הכוונה היא לא יותר משורה. שורת ההסבר צריכה להיות קצרה ואפקטיבית. לאו דווקא לתת מידע ממשי, אלא לייצר מיתוג באמצעות מילים. לדוגמא, הסבר על סוג העסק או יתרונותיו על פני אחרים.
שמך- אם אתה עובד תחת חברה, רצוי להציג את שמך ותפקידך מתחת לשם החברה והתיאור הקצר שניתן עליה. ציין את תפקידך בצורה המחמיאה ביותר. תוכל לשקול גם לצרף על-יד השם את תמונת הפספורט שלך בכדי לשוות לכרטיס הביקור הרגשה יותר אישית, שמי שיקבל אותו ממך יוכל לקשר את פניך לכרטיס ולהיזכר יותר טוב במה מדובר.
דרכי התקשרות- אלו הם ליבם של כרטיסי הביקור- הפריט החשוב ביותר, אך יחד עם זאת המוצנע ביותר. לא נהוג לציין את מספר הטלפון או כתובת המייל בראש הכרטיס בכדי לא ליצור הרגשה של דחיפה. מטרתם של כרטיסי הביקור, לכאורה, הוא קודם כל לייצג ולמתג את העסק, ורק אחר כך להציע דרכי התקשרות.
מה לא כדאי לכלול על כרטיס הביקור?
אל תכללו כחלק מכרטיס הביקור את מספר הפלאפון שלכם. ציינו עליו מספר טלפון במשרד, כתובת מגורים וכתובת מייל, אבל את דרך ההתקשרות האישית ביותר השאירו בידכם.
כך, אם תרצו ליצור רושם מיוחד למי שאתם נותנים את הכרטיס, תוכלו לכתוב על גביו בכתב יד את מספר הפלאפון שלכם ובכך לתת לו הרגשה מיוחדת- שאתם נותנים לו גישה אישית אליכם, שבדרך כלל לא ניתנת דרך כרטיסי הביקור.
דפוס איכות www.dfus.co.il
דפוס איכות