- למד מי הוא קהל היעד שלך
החוק הבסיסי באופטימיזציה היא לדעת מי הם המשתמשים שאתה רוצה למשוך לאתר,
ז"א, שכל העיצוב, התוכן והפרסום באתר שלך חייב לשדר שאתה מכוון לקהל יעד
פוטנציאלי מסוים. במקרה שעדיין לא עשית תחקיר על מיהו קהל היעד שלך,
זה הזמן להתחיל, מפני שבשלב הבא אתה צריך לדעת מיהו קהל היעד.
- שימוש במילות מפתח (keywords) וצירופי המילים המתאימים לקהל היעד שלך
מציאת המילים המתאימות זו לא משימה קלה כמו שהיא נשמעת, וזה מפני שרובם
כבר תפוסות
בידי אתרים אחרים שעשו את אותם שלבים של אופטימיזציה
בחר אותם בזהירות ונסה להיות כמה שיותר ספציפי בהתאם לקהל היעד שלך עד
כמה שאתה יכול. כשתמצא אותם, תמקם אותם במיקומים הנכונים בדף האתר שלך.
לדוגמא: TITLE, META TAG, HEADER, וכו...
אם אתה לא יודע על מה אני מדבר, תתחיל לחקור, בשביל מה יצרו את גוגל ;)
- רישום האתר
אם אתה שואל את עצמך איפה לרשום את האתר, אז התשובה היא, איפה שאתה
רק יכול.
ובזה אני מתכוון: פורומים, אתרי קהילה כמו facebook ו myspace, מנועי
חיפוש, אתרי מאמרים למיניהם (ezines) וכו...
- החלף לינקים
הדבר הכי חשוב בימים אלו בכדי להיות מקודם כראוי במנועי החיפוש הוא להשאיר
את החותמת שלך בכל מקום שאתה יכול, לינקים נכנסים זאת החותמת שלך, נסה
לחפש אתרים רלוונטיים לשלך שממוקמים טוב במנועי החיפוש ונסה לשכנע את
בעליהם להחליף לינקים איתך,
זה קשה, אך דע לך שבמקרה הזה האויב שלך הוא החבר הכי טוב שלך,
ויכול לעזור לך בקידום האתר במנועי החיפוש.
ישנה עוד אפשרות אחת שאתה יכול לבדוק, החלפת לינקים בתשלום, ישנם אתרים
חילוף לינקים שאנשים כמוך שמחפשים לינקים, נרשמים אליהם בכדי למצוא
פרטנרים לחילופי לינקים. אבל כיום יש וויכוח ואף אחד לא יודע לאיזה כיוון
זה ילך,אומרים שגוגל לא רואה את החלפת הלינקים בתשלום בעין יפה, בינתיים
זה עובד.
- פרסום
דרך טובה לפרסום היא לשלם כסף בשביל מודעות פרסום, ישנם המון אתרים
גדולים שמוכרים שטח פרסום, זאת דרך מצוינת להביא תעבורה לאתר שלך,
הדרך היא לשמור את מודעות הפרסום שלך נקיות ופשוטות בעיצוב שלהם והכי
חשוב, הם צריכות לכוון לקהל היעד שלך.
- כתוב מאמרים
הראה לאנשים שאתה יודע על מה אתה מדבר, כתוב מאמרים המכוונים לקהל היעד
הפוטנציאלי שלך. והפץ אותם בכל מקום שרק תוכל, (אל תשכח לתת לינק שלך
בסוף המאמר, כי אם לא זה לא שווה את כל המאמר שישבת וכתבת.) ישנם המון
מקומות שבהם תוכל להפיץ את המאמרים שלך, אתרי ezine בלוגים, פורומים
וכו...
אלו הם השלבים הראשונים הכי חשובים בכדי להעלות אותך על דרך המלך ולתת לך
דחיפה לעבר ההצלחה עם מנועי החיפוש.
השלב הבא שלך צריך להיות פסק זמן, לשבת, לחשוב ולחקור את כל הנושאים
שהבאתי במאמר זה
ולמצוא רעיונות ודרך ליישם את כל הצעדים הנחוצים לך להגיע אל המטרה שלך.
החוק הבסיסי באופטימיזציה היא לדעת מי הם המשתמשים שאתה רוצה למשוך לאתר,
ז"א, שכל העיצוב, התוכן והפרסום באתר שלך חייב לשדר שאתה מכוון לקהל יעד
פוטנציאלי מסוים. במקרה שעדיין לא עשית תחקיר על מיהו קהל היעד שלך,
זה הזמן להתחיל, מפני שבשלב הבא אתה צריך לדעת מיהו קהל היעד.
- שימוש במילות מפתח (keywords) וצירופי המילים המתאימים לקהל היעד שלך
מציאת המילים המתאימות זו לא משימה קלה כמו שהיא נשמעת, וזה מפני שרובם
כבר תפוסות
בידי אתרים אחרים שעשו את אותם שלבים של אופטימיזציה
בחר אותם בזהירות ונסה להיות כמה שיותר ספציפי בהתאם לקהל היעד שלך עד
כמה שאתה יכול. כשתמצא אותם, תמקם אותם במיקומים הנכונים בדף האתר שלך.
לדוגמא: TITLE, META TAG, HEADER, וכו...
אם אתה לא יודע על מה אני מדבר, תתחיל לחקור, בשביל מה יצרו את גוגל ;)
- רישום האתר
אם אתה שואל את עצמך איפה לרשום את האתר, אז התשובה היא, איפה שאתה
רק יכול.
ובזה אני מתכוון: פורומים, אתרי קהילה כמו facebook ו myspace, מנועי
חיפוש, אתרי מאמרים למיניהם (ezines) וכו...
- החלף לינקים
הדבר הכי חשוב בימים אלו בכדי להיות מקודם כראוי במנועי החיפוש הוא להשאיר
את החותמת שלך בכל מקום שאתה יכול, לינקים נכנסים זאת החותמת שלך, נסה
לחפש אתרים רלוונטיים לשלך שממוקמים טוב במנועי החיפוש ונסה לשכנע את
בעליהם להחליף לינקים איתך,
זה קשה, אך דע לך שבמקרה הזה האויב שלך הוא החבר הכי טוב שלך,
ויכול לעזור לך בקידום האתר במנועי החיפוש.
ישנה עוד אפשרות אחת שאתה יכול לבדוק, החלפת לינקים בתשלום, ישנם אתרים
חילוף לינקים שאנשים כמוך שמחפשים לינקים, נרשמים אליהם בכדי למצוא
פרטנרים לחילופי לינקים. אבל כיום יש וויכוח ואף אחד לא יודע לאיזה כיוון
זה ילך,אומרים שגוגל לא רואה את החלפת הלינקים בתשלום בעין יפה, בינתיים
זה עובד.
- פרסום
דרך טובה לפרסום היא לשלם כסף בשביל מודעות פרסום, ישנם המון אתרים
גדולים שמוכרים שטח פרסום, זאת דרך מצוינת להביא תעבורה לאתר שלך,
הדרך היא לשמור את מודעות הפרסום שלך נקיות ופשוטות בעיצוב שלהם והכי
חשוב, הם צריכות לכוון לקהל היעד שלך.
- כתוב מאמרים
הראה לאנשים שאתה יודע על מה אתה מדבר, כתוב מאמרים המכוונים לקהל היעד
הפוטנציאלי שלך. והפץ אותם בכל מקום שרק תוכל, (אל תשכח לתת לינק שלך
בסוף המאמר, כי אם לא זה לא שווה את כל המאמר שישבת וכתבת.) ישנם המון
מקומות שבהם תוכל להפיץ את המאמרים שלך, אתרי ezine בלוגים, פורומים
וכו...
אלו הם השלבים הראשונים הכי חשובים בכדי להעלות אותך על דרך המלך ולתת לך
דחיפה לעבר ההצלחה עם מנועי החיפוש.
השלב הבא שלך צריך להיות פסק זמן, לשבת, לחשוב ולחקור את כל הנושאים
שהבאתי במאמר זה
ולמצוא רעיונות ודרך ליישם את כל הצעדים הנחוצים לך להגיע אל המטרה שלך.
שלומי חוטורצקי הוא מנהל ויוצר האתר
http://www.m1dbhosts.com
האתר מציע שירותי איחסון אתרים, שמות דומיין, ובעתיד גם שירותי עיצוב אתרים, וקידום אתרי אינטרנט במנועי חיפוש,
אתם מוזמנים לבקר בבלוג שלנו ולקרוא עוד מאמרים באנגלית בכתובת:
http://www.m1dbhosts.com/wordpress
http://www.m1dbhosts.com
האתר מציע שירותי איחסון אתרים, שמות דומיין, ובעתיד גם שירותי עיצוב אתרים, וקידום אתרי אינטרנט במנועי חיפוש,
אתם מוזמנים לבקר בבלוג שלנו ולקרוא עוד מאמרים באנגלית בכתובת:
http://www.m1dbhosts.com/wordpress