עולם הפרסום לסוגיו הלך ותפס תאוצה באמצעות המדיה הזמינה הקיימת לנו, האינטרנט אשר נמצא בכל מקום הטלוויזיה, הטלפונים הסולולארים ועוד שאר הטכנולוגיות המתקדמות. חברות ובתי עסק רבים משקיעים כסף רב בקמפיינים ממומנים בגוגל ומנועי חיפוש אחרים, בפריים טיים בטלוויזיה, עיתונות מקומית אתרי אינטרנט וכל הזמן במרוץ המטורף הזה אחר פרסום ולהיראות בכל מקום ובכל זמן.
רק לסבר את הראש קידום ממומן בגוגל יכול להגיע בכיף לכ 6000 - 3000 ש"ח כל חודש ולא מבטיח תוצאות אשר יחזירו את ההשקעה כמובן יש כאלו שישקיעו יותר וכאלו פחות, קידום אורגני בגוגל יכול להעלות גם כסף רב וגם עד נרגיש בתוצאות זה עלול לקחת זמן של מספר חודשים זה תלוי במספר גורמים תחרות מסביב למילת המפתח הנדרשת, בחברה אשר דואגת לקידום ועוד פרמטרים.
בכל כך הרבה אפיקי פרסום החברות משקיעות והן לפעמים שוכחות להשקיע בדבר הבסיסי ביותר שזמין ונגיש לכלום בכל רגע שילוט, לפעמים תראו בית עסק בעל אתר מפואר אשר נמצא במיקומים הראשונים בגוגל אך כשתרצו למצוא את בית העסק פיזית לא תמיד זה פשוט כי לא קיים שילוט מתאים אשר מקל על חיפוש ומציאת בית העסק.
שילוט של בית העסק יכול לבוא לידי ביטוי במספר דרכים:
שלטים מוארים שלט גדול אשר נמצא בחזית החנות, או על הגג ויכול לעזור במציאה קלה של בית העסק ללקוח אשר מחפש אותו וגם לעוברי אורח אשר יבינו מה שירותי בית העסק ואולי שלט זה יעזור להם להיכנס ולבצע עסקה, שלטי הכוונה אשר יעזרו ללקוחות שלכם לאתר את בית העסק בדרכים. ישנם סוגי שילוט רבים כגון שילוט סולארי אשר חוסך כסף רב בעלויות צריכת החשמל והכנת תשתיות לפעמים עבור אספקת חשמל, כמובן שלטי נאון היודעים ומוכרים לכולם.השימוש בעזרת תאורת לדים טכנולוגיה חדשה אשר גם חוסכת חשמל בזמן שהכול תוכנן כמו שצריך.
אז לפני שרצים אל המדיות בטלוויזיה ובאינטרנט בדקו טוב טוב אם העסק מופיע ברחוב אם ניתן לאתרו בקלות אם השלט הקיים מעביר מספיק מידע על השירות אשר ניתן לקבל, האם ניתן לשנותו בצורה קלה ודינאמית, האם התחזוקה שלו לא יקרה, ובמקרה של תחזוקה האם השלט מצריך כלים מיוחדים. שלט זה כרטיס ביקור בדיוק כמו אתר אינטרנט ותחשבו על זה.
שלטים פולקובסקי