מגנטים:
כיום בשוק הפרסום והשיווק אנו רואים ופוגשים במהלך היום מספר גדול של אמצעי פרסום, תחנות המדיה השונות משמשות "אריות" פרסום שלרוב אליהן מצליחות להשתחל רק חברות גדולות בעלות תקציבים גבוהים במיוחד. אז מה עושים בתי העסק הקטנים שמעוניינים למתג את עצמם ולהגיע למספר גדול יותר של לקוחות פוטנציאלים? אם כן, אחת השיטות היעילות והמוכרות ביותר היא שיטת החלוקה של מגנטים, פליירים וכרטיסי ביקור שונים. בתי העסק הרבים ראו כבר במהלך שנות ה-80 שלא קיימת שיטה אחרת שבה הם יוכלו לפרסם את השירותים שהם מספקים, הדבר יצר את התופעה המוכרת והמעצבנת שאנו ערים אליה היום- מספר גדול של פליירים מוזרמים בזה אחר זה כמעט בכל יום לתיבת הדואר של ביתנו, לרוב, הפליירים ימצאו את דרכם במהרה אל פח האשפה הקרוב ביותר ובמקרה הטוב יהיו כאלו שיעיפו מבט חטוף של כמה שניות על הכיתוב.
במהלך העשור האחרון קיים פיתרון אטרקטיבי במיוחד- הדפסה על גבי מגנטים. מגנטים משמשים אותנו לרוב כדי לתלות קבלות, תמונות ומסמכים חשובים על גבי החזית של המקרר בביתנו. על ידי כך שאנו מצמידים מגנטים על גבי המקרר אנו בעצם משלימים את משימתם של אנשי הפרסום ובתי העסק שרצו ליצור את החשיפה על ידי המגנט. על ידי זה שעל המגנט מודפס לוגו ומספר טלפון של בית העסק אנו בעצם יוצרים חשיפה של לקוחות פוטנציאלים. במיוחד כאשר מדובר בבתי עסק שמספקים שירות בהול או שירותים של משלוחים, לדוגמא: שירותי אינסטלציה, מסעדות מזון מהיר, פיצריות, שירותי גרירה ועוד.
בתי עסק רבים מעדיפים בשנים האחרונות לבצע הדפסה על גבי מגנטים כתחליף להדפסה על גבי פליירים שאינם מניבים גידול בביקוש השירותים. גם מבחינה הגיונית קל להסביר את הדבר, לצורך דוגמא, כאשר אנו מעוניינים להזמין פיצה לבית, אנו לא נתחיל לפתוח ספר טלפונים כדי למצוא מספר טלפון של פיצרייה בעיר המגורים שלנו, אנו נעדיף לגשת למטבח ולקחת מספר טלפון מהמגנט שמוצמד למקרר מאחר וזכור לנו שעל המקרר יש מגנט ועליו לוגו של פיצרייה. ברגע שננסה להכפיל את הסיטואציה הזאת מספר רב של פעמים אנו נבין שאכן מדובר ברווח גדול ובחשיפה מקסימאלית שיוצרים בתי עסק בעזרת מגנטים לפרסום.
בית דפוס הגדול בישראל