כל פעם אתה צרך להמציא את עצמך מחדש, להשאר בנוכחי זה לא חכם, כי האחרים מתקדמים, המתחרים, הקולגות, האנשים שאיתך, אדם לאדם זאב, קולגה לקולגה שועל, ומתחרה למתחרה אריה, ואריה שרואה הזדמנות לארוחה דשנה הוא לא יפספס, במיוחד כשהוא רעב, וזה מזכיר לי בדיחה יהודית, על יהודי שהיה צריך לנסוע ליריד, והחליט לקצר דרך היער, ופתאום, באמצע היער הגיע ממולו אריה שאיים לטורפו, הוציא היהודי סידור והתחיל להגיד תהילים, הוציא גם האריה סידור, שאל אותו היהודי, למה לך סידור - אמר לו האריה, בשביל ברכת המזון...
בשוק תחרותי של היום , עידן שנות האלפיים, אין מקום לארוחות חינם, דע לך ! מי שנותן לך ארוחה חינם, הוא גם יברך אחריה ברכת המזון, אבל לא איתך, אלא עליך, קוראי הקבועים, בטח אתם לא מבינים מה נסגר איתי, איפה הלכה האופטימיות הניצחית שלי, הרי בן מזל דלי אנוכי, אזהוא שלא, היא לא הלכה, רק אחרי החגים, ישנה איזושהיא שביזות, אדישות, ולוקח לאנשים זמן להידלק, ולחזור למסלול ההמראה, והם עדיין בתחושת שאנטי של החג, הרגשתי חובה לנער אותם, ולקיים חובת ניעור חמץ, שהיא תקפה, בתורת השיווק, עד לסוף חודש ניסן, כי הרי בניסן נגאלו, וזה הזמן, לאסוף את עצמנו ומייד,
בדרך כלל, ימי חופש, בן הזמנים, חול המועד, ימים שאנחנו מחוץ למעגל העבודה השוטף, הם אצלי ימים שמסוגלים לפיתוח רעיונות חדשים, חשיבה פורה, אני מעביר בעייני רוחי, כבקרת רועה עדרו, את המאורעות, הדילמות, ההתלבטויות, העסקאות שלא נסגרו, ושל העתידות להיסגר, ואני מנתח אותם, ומפרק אותם לגורמים, משל הייתי שען שווצרי, [אבל אני לא], עושה עם עצמי חשבון נפש,בונה לעצמי כל מיני תרחישים, תוכניות מגירה, סנרייו כזה, וסנרייו חלופי, תתפלאו, גם אתם יכולים, אם לא עשיתם זאת בחוהמ"פ, תתפסו לכם כמה דקות פנויות, בערב, על הגזוסטרא שעל הבלקון, עם כוס תה ארל גריי מהביל, תראו שזה עובד, כל אחד מאיתנו, שקע פעם, באזושהיא סוגיא סבוכה, בבלי או בירושלמי, כך שאני נותן לכם קרדיט, שתכונה ישיבתית תלמודית זו לא פסה ממכם,
כשאני שואל איש מכירות, מה עשית היום, והוא עונה לי תשובות מאקרו, כאלה רחבות, אני מבין שבאותו היום הנ"ל עסק בשיווק...ולא במכירות, ואם הוא עונה לי במיקרו, במדוייק, כחוזר על גירסא דינקותא, אני מבין שהיום הוא עבד, היה פרודוקטיבי, יעיל, למענו, ולמען המערכת, למה אני כותב שורות אלו על יעילות האנשים, זה לא מבוא לקבלה מעשית, זה מתחבר לי, ועושה שכל, איך לפעול בימים שאחרי החג, לאף לקוח/אזרח מין השורה, לא בא לו בדיוק לפרסם, לקנות, להזמין אניקלופדיה ולקבל אופנים, כולם רוצים עכשיו את הרילקס שלהם,להתארגן, לספור מלאים, להעריך את הימים שלפני החג, אז, אם כך, אתם, תעבדו לפי ההוראות הפעלה שאני נותן לכם עכשיו, ברור,
תתחילו במחשבות שיווקיות, קצת פעולות שיווקיות, לנסות לקבוע פגישות עם לקוחות חדשים שאינם נמצאים במאגר הלקוחות הפעיל של האירגון, כן, אנחנו עכשיו בשלב המאקרו, ראיה מרחבית, זה הזמן לסגור קצווות חשבונאיים, לעבור על דוחות גיול, איפה עומדות העסקאות שלכם, עם כל לקוח ולקוח, לנסות ליזום שתפי"ם חדשים, ובזמנכם הפנוי שנשאר, תטיסו חלליות, ותדמיינו שאתם, אחד השחקנים המובילים את שוק המט"ח הפורקס, ותוך כדי תנועה, בן דו"ח אחד למישנהו, ובן תאום פגישה אפשר לקרוא חומר שיווקי, [אני קראתי עכשיו ספר חביב וקליל "המנכ"ל והדלת המסתובבת" שכתב פיטר מורגן קאש, אגב, הוא יהודי אמריקאי, על הזדמנויות שקורות לך מעבר לדלת, רק תסתכל], תצאו לפגישת מכירה אחת, פעולת מיקרו
נקודתית, אחת ביום, מותר לנו, ומהר מהר תעברו, לפעמים ביום, שלושה פעמים ביום, עד מאה ועשרים, ככל שתזדרזו ותתנו גז, תצליחו, תעדכנו עם עבדה לכם השיטה, "הזורעים בדימעה ברינה יקצורו",
אבי בנטוב - סמנכ"ל רשת קו עיתונות דתית הכותב הינו סמנכ"ל ברשת העיתונים הגדולה בציבור החרדי המונה למעלה מעשרה עיתונים בתפוצה ארצית של למעלה מ-200 אלף עותקים! הכותב מתמחה בתחום השיווק כעשרים שנה, מרצה במכללות לפרסום ושיווק, בעל טור במוסף "ביזנס" ומגיש פינה ברדיו קול ברמה, בתוכנית פרסום ושיווק, ומופיע ברשימת כותבי המאמרים של אתר האינטרנט , "כיכר השבת"