דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשות הגביה- איך דוחים תשלומים לאנשי מכירות 

מאת    [ 26/05/2011 ]

מילים במאמר: 607   [ נצפה 2721 פעמים ]

מין המפורסמות הוא, שכל מכירה נגמרת בגביה, ז'תומרת, שעד שלא הגיע התשלום לקופת החברה, בגין ההזמנה שבצעת, זה נקרא שלא עשית כלום, לבצע מכירה/עסקה  זו לפעמים חוויה, האינטראקציה בינך לקונה, היא מרתקת, מין מסע כיבוש כזה, אבל להתעסק בגביה, זה לא כיף, לדרוש את התשלום מהלקוח, בדרך כלל זו דריכה על יבלת, אנחנו הישראלים, לא אוהבים להיפרד מהמרשרשים בארנק, הוצאת צ'ק לספק זה ממש כמו יציאת נשמה,

 מתוך נסיון של שנים, אספתי עבורכם כעשרים תירוצים של לקוחות שלא מעוניינים לשלם, ומה אומר כל תרוץ, ככל שתבינו את בין השורות, תחסכו זמן אשראי לעסק שלכם, במידה ומשכורתכם בנויה מעמלות על פי גביה, תצליחו לקדם את זמן משלוח וקבלת התשלום מהלקוח, ולא תיתנו להם לעבוד עליכם באלגנטיות מלאכותית, כי התשלום הוא חלק אינטגרלי מהעיסקה, הוא מגיע לכם כחוק. אני רק רוצה לדייק, ישנם לקוחות הגונים, שאין בינם לבין האמור כאן כלום, הם מל"ו צדיקים, אבל אני מדבר על החתך הכללי, של הישראלי המצוי, לא על המגזר שלנו, החרדי, כאן אצלנו, משלמים לך עוד לפני שעשית את ההזמנה,  אצלנו סחבת קיימת רק אצל חזנים בזמן קריאת  האקדמות מילין, בתפילת שחרית של שבועות, בזמן שכל הציבור, עירני לחלוטין... 

 1.  הלקוח: רגע, הגשת חשבונית בכלל - הוא מכין אותך  לסחבת.

 2. חבל שלא שלחת את החשבונית בדואר, לא היית צריך להתקשר - ברגעים אלה מתחיל מסע היסורים לתשלום המיוחל.

 3.רגע, לאן שלחת את החשבונית - עכשיו אתה מתחיל מסע טיולים לקראת יציאה לסיור בארץ ישראל המובטחת.

 4. פקידה: סליחה אני חדשה כאן - זה אומר: עוד לא צברתי מספיק נסיון ברזי דחיית התשלומים.

5. הכי טוב שתדבר עם מנהל החשבונות,משה, - זה אומר: הוא אלוף הדחיות של מחלקת הנח"ש.

 6.תן לי רק לבדוק עם החשבונית שלך הגיעה, חכה על הקו - אני הולך לבדוק אם הגיעו תירוצים חדשים לדחיית התשלום, ואני כבר איתך.

 7.החשבונית שלך לא הגיעה להנח"ש - תירגע, לפחות החשבונית נמצאת בבניין, ולא בקור בחוץ.

 8.כדאי שתשלח פקס בנושא התשלום - אנחנו לא מתכוונים לטפל בזמן הקרוב, עד שיגיע הפקס שלך.

 9.שלחתי לך את הצ'ק בדואר - הוא ראה אותו היום בבוקר בהמתנה לחתימה.

 10.לפי דעתי, שלחתי לך את הצ'ק בדואר - הוא לא שלח,ודעתו לא חשובה כרגע, רק התוצאה.

11.בדיק עברנו למשרדים החדשים - כל אחד והבעיות שלו, ואצלנו התשלום עבורך זה הדבר האחרון שמעניין אותנו כגע.

 12.כמו שאמרתי עברנו משרד, ואין לנו מחשבים. - אין לי אפילו מושג מתי נשלם לך.

 13.עברנו משרד והכל הלאגן - הוא ממש מתכוון לנתק לך בפנים, הוא לחוץ, אבל לא ממך.

 14.נדמה לי שהייתה שביתה בדואר בסניף שליד המשרד - הוא עובד עם רשות דואר פרטית שהיא שובתת מתי שהוא צריך לשלוח צ'קים.

 15.המנהל צריך לחתום - זו קלאסיקה, הבוס, הוד רוממותו צריך לחתום.

 16. הצ'ק מוכן רק חסרות לי שתי חתימות - לא רואים את התשלום באופק, גם לא במשקפת צבאית.

 17.גם לנו הספקים מעכבים כספים - מצבך עגום ומזעזע.

 18.כל השוק בבעיות, איך אצלך - - מצבך טוב, כי אצלו על הפנים.

 19.תן לי צ'אנס עוד כמה ימים - זה הוא אומר, כבר אחרי כמה שיחות טלפון שלך, זה אומר שמצבו מצריך טיפול נימרץ.

 20.כרגע אני לא יכול לומר לך מתי נוכל לשלם - עניין של דקות/שעות והוא בפשיטת רגל, ואתה בפשיטת יד.

   ישנם עוד מגוון רב של תרוצים כמו הבוס בחו"ל, הבוס חולה, יש בעיה עם החשבונית שלך, או שבכלל לא זכרוים את השם שלך, אני לא אומר, שכל מי שמתרץ תירוץ הוא מתכוון לגרוע ביותר, נכון בפולטיקלי קורקט צריך לדון כל אדם לכף זכות, אבל מחובתכם לפתוח זוג אוזנים, ולשים לב, לניאונסים בשיחה, לאינטונציה, כי לפעמים אתם יכולים להבחין אם האמירה היא אמת לאמיתה, או עוד נסיון להרוויח זמן, מה שברור, אם העסק במצב טוב ישלמו לכם במצב דחיה סביר, אבל אם העסק בבעיה, מי שיתקשר ראשון יקבל את כספו, ומי שיחלום, יתקל באחד מהתירוצים האמורים לעיל, ועל זה נאמר " שמא יקדימנו אחר בשיחה ובתשלומים"....  

אבי בנטוב - סמנכ"ל רשת קו עיתונות דתית הכותב הינו סמנכ"ל ברשת העיתונים הגדולה בציבור החרדי המונה למעלה מעשרה עיתונים בתפוצה ארצית של למעלה מ-200 אלף עותקים! הכותב מתמחה בתחום השיווק כעשרים שנה, מרצה במכללות לפרסום ושיווק, בעל טור במוסף "ביזנס" ומגיש פינה ברדיו קול ברמה, בתוכנית פרסום ושיווק, ומופיע ברשימת כותבי המאמרים של אתר האינטרנט , "כיכר השבת" 


כתובת אתר: http://kav-itonut.co.il קו עיתונות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב