אתם מכירים את הדבר הזה שנקרא כרטיסי ביקור? בכל מקום בעולם הם נחשבים לדרך תקשורת בין עסקים לשותפים חדשים או ספקים נוכחיים וזאת, אפילו שבימינו בהחלט אפשר להחזיק כמות ענקית של רשומות טלפון בספר המכשיר הנייד שלנו. כרטיסי ביקור עדיין נחשבים לכבוד ובונים אווירה של מקצוענות בשנייה שאנחנו לוקחים כרטיס מלקוח פוטנציאלי שרוצה לתת לי את הסחורה שלו.
כרטיסי ביקור כתזכורת
כרטיסי ביקור הינם מזכרת בשביל השותף העסקי או בשביל אדם אחר לעסקה כל שהיא אחרת. הכרטיס ביקור מטרתו להזכיר לגורם הזה שהחברה שלך ממתין לתשובה שלו. בואו נגיד שהוא לא זוכר איך להשיג אותך או לרוב לא נזכר מי החברה שלך ומה העסק שלך עוסקת, לצורך כך יש לו את הכרטיס ביקור שלנו, יחד כל הנתונים שלנו.
השינוי בכרטיסי הביקור
פעם כרטיסי ביקור היו מאוד שמרניים, הם הודפסו על נייר כרומו בצבעי בסיס וההדפסה בדרך כלל לא היה מאוד מושקע. כרטיסי הביקור כללו רק משם העסק ומספר המכשיר. בשנים האחרונות כרטיסי ביקור מיוצרים על גבי כמות של סוגי נייר, רצוי לייצרם על גבי נייר משומר במגוון עיצובים ורצוי להוסיף גם לוגו יפה ועוד דברים כמו ניילון מכל מיני צורות על מנת להגן על רמת ההדפסה. הגודל המקובל של הכרטיסים אמנם לא השתנה כמעט הוא אמור להיות בגודל של 5*8 סנטימטר וזאת על מנת שהעובדים יהיו מסוגלים להכניס אותו לכיס ולהשתמש בו במצב הצורך, אך כש מעוניינים להכניס כמות ענקית של תוכן רצוי להכין כרטיסי ביקור עם מלל בשני הצדדים ובדרך כלל המחיר אמור להיות זהה.
האם באמת צריך אותם?
כאשר אנחנו חושבים על טיבם של כרטיסי ביקור כמעט ואין כאן דילמה, כרטיסי ביקור בהחלט מחזיקים מקום מכובד גם ביקום המתקדם של ימינו שבו כמעט ואין עניין בנייר וכמעט כל תהליך של קידום מכירות ופרסום נעשה ברשת ובאמצעי הפרסום המגוונים, אני מניח שהסיבה לזה היא היותם של כרטיסי ביקור כל כך מקובלים ואין דרך להשיג להם תחליף. הוצאה של כרטיסי ביקור עלולה אפילו לעזור לנו במצבים קשים, למשל: אם יצא ונתקענו בצד של כביש בינעירוני עם בעיה טכנית באוטו היה חובה להזעיק גורר, בין האפשרויות הסבירות שקיימות לנו היא הוצאה מתוכננת של כרטיס ביקור השייך ל גרריסט העובד במתן שירותי חילוץ, מצבים כמו זה עלולים להיווצר בהרבה וריאציות דומות.