לא רק מרכזיה אלא פיתרון ארגוני חכם לעסק
חבילת ה SMART BUSINESS של ITCtech מצליחה לקחת את החלקים הטובים ביותר של מרכזית IP תוכנת חיוג מתקדמת והקפצת פרטי שיחה נכנסת כדוגמת מוקד בלעדית ל ITC, ולשלב אותם לתוך המערכת הניהולית של הלקוח כך שמתקבל כלי עוצמתי ואיכותי שאין לו מתחרים בתכולה ובמחיר.
המערכת מסוגלת לתמוך גם בקוים אנלוגים, בצירי PRI , יודעת להפעיל רשימות חיוג מ- אקסל, OUTLOOK, ומערכות ניהוליות שונות, ולמי שאין מערכת ניהול – החבילה נותנת לו תשובה ומכלילה גם מערכת ניהול לקשרי לקוחות במחיר חסר תקדים.
לאחרונה הכניסה החברה לחבילה גם מערכת ענן BI ללקוחות קטנים. מערכת זו היא תוצאה של שת"פ בין IBM ישראל ל ITC המאפשרת צפיה בתהליכי העבודה הטלפוניים בעסק ON-LINE ממש כמו במערכת מוקד. אולם להבדיל ממערכת מוקד, מערכת זו אינה דורשת מהמשתמשים LOG IN מאחר וכל תעבורת המרכזיה שקופה לטכנולוגיה של ITC לרבות שמות של עובדים,לקוחות,ספקים – מידע המתקבל ממערכת הניהול.
המידע המתקבל הינו מידע שימושי מאד המלמד כבר ביום הראשון לניטור – על התנהלות העסק. המידע קריטי במיוחד, למנהלים הנמצאים הרבה שעות מחוץ למשרד. מנהלים אלו יכולים להתעדכן ON-LINE בממשק הסמארטפון ולצפות בהתנהלות המשרד ובתובנות שמסיקה המערכת בזמן אמת.
עסקים אשר מחזיקים כבר במרכזיה אחרת, עדיין יכולים להשתמש במודולים הניהוליים וה BI , בעזרת הורדת פלאג ITC-PROTOCOL .
Daria Aharoni