עד לפני כמה שנים, פתרונות המשלבים בין מערכות CRM למערכת הטלפוניה לא היו נגישים לעסקים קטנים ובינוניים. והם פעלו במוקדים בלבד, ובתצורה מנוונת של עבודה. אולם, בשנים האחרונות, חברת ITCtech פתחה את עולם ה CTI לשוק ה SMB בישומי מדף המתקדמים בכמה רמות מעל המערכות הקיימות היום בארגונים הגדולים ובתקציבים המתאימים לכל כיס.
מוצרי ITCtech משמשים את כלל העובדים בחברה ואת המנהלים האחראיים על השירות, השיווק, המכירות, מנהלי קמפיינים שיווקיים ומנהלי הטלפוניה ו/או המיחשוב והמידע (IT) באירגון.
חברת ITCtech מפתחת מערכות מתקדמות ביותר מסוגן בעולם (רישומי פטנט) בשילוב ושימוש היעיל בין מערכות הטלפוניה והמיחשוב.
ליבת הטכנולוגיה מבוססת על פרוטוכול אחיד שפיתחה ITC היודע לטפל במגוון פרוטוכלי המרכזיות מבוססי :SIP TAPI CSTA TSAPI MITAI וממשקי CTI שונים מול מרכזיות מובילות בשוק כמו: קורל, אוויה, טלרד, נורטל, LG,פנסוניק , סיסקו ועוד.
לא רק שוק ה SMB יוצא נשכר ממוצרי ITC, אלא גם בתי התוכנה העוסקים בפיתוח מערכות .CRM בהקשר הזה חברתITCtech הקימה תכנית לבתי התוכנה שבמסגרתה בתי התוכנה מקבלים לשימושם את פרוטוכול ITC ללא תשלום לממשק מהיר הפועל מתוך מוצרי הפיתוח של בתי התוכנה. פרוטוכול ITC מספק קפיצת מדרגה לכל בתי תוכנה בתחום CRM ERP. בתוך זמן קצר של שילוב הממשק (שעות ספורות – 3 ימים לכל היותר , תלוי מה רוצים להשיג) יתקבל ממשק CTI עשיר מול מגוון רב של מרכזיות הפועל מתוך מוצר הפיתוח של בית התוכנה .