כתיבת מאמרים לשם קידום בגוגל כבר מזמן הפכה לאחת מן השיטות הנפוצות ביותר למטרת קידום בגוגל. בעלי אתרים רבים משתמשים בשירותיהם של חברות קידום בגוגל אשר מספקות מאמרים אשר מכילים ביטויי מפתח וקישורים. מדובר בטכניקת קידום בגוגל יעילה אשר מוכיחה את יכולתה לתמרן את האלגוריתם של מנוע החיפוש הגדול והמתקדם בעולם.
כותבי מאמרים מתחילים נוטים לעיתים לחשוב שמדובר בעבודה פשוטה ושאין צורך של ממש להשקיע בתוכן המאמרים הנכתבים. מחשבה זו הינה בלתי נכונה בעליל, והיא אינה משרתת את מטרת קידום בגוגל, שכן האלגוריתם יודע לזהות לא רק את הביטויים ואת הקישורים השזורים בגוף המאמר, אלא גם תכונות מסויימות הקשורות לתוכנו ולצפיות הגולשים בו.
על מנת להבטיח קידום בגוגל, על כותבי מאמרים ליישם מספר חוקים בסיסיים לכתיבת מאמרים. חלק מן החוקים שיפורטו בהמשך יבואו בניגוד להשערות נפוצות לגבי תחום קידום בגוגל, וכתיבת מאמרים בפרט. לכן, יש לקרוא ביתר תשומת לב ולהפנים את הכתוב.
ראשית, על מנת להשיג קידום בגוגל על המאמרים להיות בעלי תוכן איכותי. על כן, לא די בקריאת מאמרים קיימים באינטרנט וכתיבת תוכן דומה במאמר שלכם. זאת מכיוון שהאלגוריתם של גוגל יודע לזהות תוכן זהה בין מאמר אחד למשנהו וכאשר הוא מזהה חפיפה גדולה מדי הדבר ישפיע באופן ישיר על קידום בגוגל של האתר. לכן, בכל מאמר שנכתב יש להשקיע בתוכן איכותי וחדשני. כמובן שאין אנו נולדים עם בקיאות בכל נושא, ולכן ניתן בהחלט להסתמך על מידע שקיים באינטרנט, אך יש לכתוב על דברים שמעבר לתוכן הקיים ולהביא בפני הקורא נקודת מבט נוספת, מקורית, מרעננת. ברגע שגוגל מזהה תוכן חדש יש לכך השפעה חיובית על קידום בגוגל.
בנוסף לכך, יודע האלגוריתם לזהות את משך הזמן הממוצע שבו נשארו הגולשים אשר נכנסו לעמוד המאמר. במידה ומשך הזמן הממוצע אינו גבוה, תהיה גם לכך השפעה על קידום בגוגל של האתר. ועל כן, מאמר שרוצה לשרת את מטרתו, שהיא קידום בגוגל, צריך להביא מידע שיצליח לעניין ולהחזיק את הגולשים במשך זמן רב באותו העמוד. לשם כך אין מנוס מלכתוב תוכן איכותי.
דבר נוסף שחשוב לזכור הוא שתוכן המאמר אינו יכול להיות מועתק ממאמר אחר. תשכחו מלעשות "קופי פייסט", זוהי אינה הדרך לכתיבת מאמרים מוצלחים ואין בין זה ובין קידום בגוגל דבר וחצי דבר. זאת מפני שהאלגוריתם של גוגל יודע לזהות באופן מיידי כל העתקה, בין אם היא נעשית מתוך אתרים גדולים כמו ויקיפדיה ובין אם מעמודי אינטרנט נידחים יותר.
דגש מרכזי נוסף הוא להקפיד על רלוונטיות של תוכן המאמר לנושא של האתרים אליו הוא מקשר. מי שחושב שניתן לכתוב משפטים לא קשורים ולשזור את ביטויי המפתח, טועה בגדול. האלגוריתם יזהה מיד את חוסר התיאום בין חלקי המשפט השונים.
הדבר המרכזי שיש לזכור בעת כתיבת מאמרים לשם קידום בגוגל, הוא נקודה שאנו לפעמים שוכחים: האלגוריתם של גוגל מחוכם ומשוכלל הרבה יותר ממה שלעיתים אנו מעדיפים לחשוב. בנוסף, הוא מתעדכן בתדירות די גבוהה ולכן יש להימנע מכל ניסיון "לתחמן" אותו. התעלמות מן העובדה הזו משולה לזלזול באויב.
Mayoo קידום אתרים