דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום: פרסום מחוץ לאינטרנט 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2044 פעמים ]

כיום נהוג לחשוב על פרסום כמתקיים כמעט באופן בלעדי בזירות תקשורת מרכזיות כמו רשת האינטרנט והערוצים המסחריים בטלוויזיה. אך למעשה, עדיין לא עבר מן העולם מקומו של הפרסום המסורתי: שלטי החוצות, מודעות בעיתונות וכן מוצרי פרסום הנושאים את שם החברה המפרסמת.

מהם בעצם מוצרי פרסום? מוצרי פרסום הם מוצרים העוזרים להפיץ את שמו של העסק בקרב העובדים ובקרב הלקוחות. מוצרי פרסום הם מוצרים כגון עטים, מחזיקים לניירות, כלי בית או כלי משרד הנושאים עליהם גם את לוגו החברה המפרסמת. מוצרי פרסום אלו יכולים להיות מחולקים לעובדי החברה או ללקוחות החברה. אם אתם רופאים, עורכי דין, או בנקאים כנראה שנתקלתם כבר לא פעם במוצרי פרסום מסוג זה שהגיעו אליכם דרך חברות תרופות, לקוחות מרוצים או חברות עסקיות שאיתם עבדתם.

אבל, רגע אחד, האם הפרסום המסורתי כדוגמת שימוש בטכניקות כמו מוצרי פרסום לא מת ועבר מהעולם? התשובה היא- בהחלט לא! טכניקות של פרסום מסורתי לא עברו מהעולם, הן רק נאלצות להתמודד עם צורות אחרות של פרסום בזמנים המודרניים והתחרותיים שאנו נמצאים בהם. זו הסיבה ששוק מוצרי פרסום הולך ומתרחב וכולל עכשיו יותר מוצרים מגוונים ומבחר רחב של רעיונות למתנות. כמו כל היבט אחר של חיינו במאה העשרים ואחת, גם נושא הפרסום משתנה ועובר שינוי באמצעות הטכנולוגיה- ובמיוחד האינטרנט, ולכן הוא נאלץ להתאים את עצמו ולהיות חדשני יותר ויותר, גם אם הוא משתמש בפלטפורמות מסורתיות.

לכן, כמו בכל תחום, גם כאן חשוב להציע רעיונות למתנות שיהיו כמה שיותר מקוריים. בנוסף חשוב שמגוון של רעיונות למתנות יתאימו לכל אירוע, לכל טעם ולכל עובד. ברגע שמתנות אלו יהיו בשימוש תכוף יותר על ידי הלקוחות, שמו של העסק יקפוץ לנגד עיניהם בצורה מרבית ותכופה יותר.

אז מה מכיל הפרסום המסורתי מלבד רעיונות למתנות מקוריות עם לוגו של שם העסק? כיום ניתן להחשיב גם עיתונים ותוצרת דפוס כפרסום מסורתי, וכן גם עלונים ופרסום מודפס. יש הכוללים היום בפרסום המסורתי גם את הרדיו ואפילו את הטלוויזיה, מאחר ויש הרואים אותם כשייכים כבר למאות הקודמות.  פרסום מסורתי בצורת דפוס וגם (תתפלאו) בצורה של רעיונות למתנות עם לוגו של העסק קיים כבר כמה עשרות שנים ואינו מהווה כל חידוש, אך לעיתים כדאי לחזור לשיטות הישנות. אחרי הכול אין כמו מגע אחד אל אחד ועבודה בגובה העיניים מול הקונים. כאשר אתה מפרסם באינטרנט אתה מתחרה על תשומת הלב של הלקוח עם עוד בעלי עסק רבים אחרים, אך כאשר אתה מעניק ללקוח שלך מתנה עם שם העסק שלך, הוא יזכור את שם העסק בכל פעם שבו ישתמש בה. לכן רצוי גם לחשוב על רעיונות למתנות שימושיות עד כמה שניתן.

לסיכום, ניתן לומר כי האינטרנט אכן פותח בפניך בעל העסק אפשרויות רבות וחדשות, אך אין כמו הפרסום המסורתי- אחרי הכול, לא לחינם הוא הוכיח את עצמו כיעיל במשך כל כך הרבה עשרות שנים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב