אז ככה...
1. כותר האתר - 2-4 המילים החשובות ביותר, כולל כמובן שם העסק שלכם או שם האתר לדוגמא: "Dooble - בניית אתרים".
אין צורך לדחוף כמויות גדולות של מילים בכותרת מכיוון שהמילים החשובות יעבדו מערכן.
2. מילות מפתח (key words) - שוב פעם, אל תגזימו!!! 10-15 המילים החשובות ביותר, עם פסיקים ורווחים בין כל מילה או צירוף מילים חשוב לדוגמא:" בניית אתרים, אתר, קידום במנועי חיפוש, הקמת אתרים".
3. קוד ה-HTML - שיהיה כתוב נכון, בלי שגיאות מיותרות, מומלץ שה-meta יהיה בתחילת הקוד (למעלה).
4. תוכן - שיהיה הרבה! אפילו המון! כמה שיותר תוכן וכמה שיותר קשור לעיסוק האתר.
לא לשכפל תוכן בשום פנים ואופן - גוגל שונאים את זה, אבל להכניס המון.
להדגיש מילים חשובות ב- B או ב- U ואם אפשר גם לקשר אותם (h ref)לעמודים פנימיים באתר, כמובן בהקשר ולא סתם.
לא להגזים בכמות המילים החשובות כלומר שיהיה פרופורציה בין המילים החשובות בתוכן לבין שאר המילים - זיכרו, גוגל בודק הכל!
5. קישורים פנימיים - מומלץ שמכל דף באתר יהיה קישור לעמוד הבית ועם עמוד הבית שלכם הוא לא הכתובת האורגנית של האתר אז עדיף שהקישור יהיה לכתובת.
הוסיפו קישורים למילים החשובות ודאגו שגולש יוכל להגיע לכל העמודים באתר ע"י לא יותר מ3 לחיצות. ניתן לעשות זאת ע"י מפת אתר (siteMap).
כמו בשאר הסעיפים - אל תגזימו!!! לא יותר מ-70 קישורים בדף אחד!
6. קישורים חיצוניים - אתם יכולים לקשר לאיזה אתר שתרצו וכמה שתרצו - זה לא ישפיע.
הקפידו לא לקשר לאתרים בעלי תוכן פסול (ע"י גוגל).
7. קישורים נכנסים - מאוד חשוב! זה בעצם מה שיקפיץ לכם את ה-PR.
כמה שיותר קישורים מכמה שיותר אתרים.
מומלץ:
קישורים מאתרים בעלי תוכן זהה או דומה לשלכם.
קישורים ע"י טקסט ולא ע"י תמונה או פלאש.
קישורים מאתרים בעלי PR גבוהה.
קישורים לכתובת האתר האורגנית ולא לדפים פנמיים.
טקסט מקשר בעל משמעות ורלוונטיות לדוגמא: "בניית אתרים" יהיה מקושר ל-www.dooble.co.il ולא "אתר מגניב"...
חשוב מאוד לזכור:
גוגל יודע הכל!!!
אל תרמו, אל תעשו דברים שעלולים להביא להוצאה של אתרכם האינדקס החיפוש של גוגל
שמרו על פרופורציות בכל דבר הקשור לקידום האתר והכי הכי חשוב...
הקפידו שאתרכם יהיה מעניין, יפה וברור שאנשים יחזרו לבקר בו שוב ושוב.
בהצלחה.
1. כותר האתר - 2-4 המילים החשובות ביותר, כולל כמובן שם העסק שלכם או שם האתר לדוגמא: "Dooble - בניית אתרים".
אין צורך לדחוף כמויות גדולות של מילים בכותרת מכיוון שהמילים החשובות יעבדו מערכן.
2. מילות מפתח (key words) - שוב פעם, אל תגזימו!!! 10-15 המילים החשובות ביותר, עם פסיקים ורווחים בין כל מילה או צירוף מילים חשוב לדוגמא:" בניית אתרים, אתר, קידום במנועי חיפוש, הקמת אתרים".
3. קוד ה-HTML - שיהיה כתוב נכון, בלי שגיאות מיותרות, מומלץ שה-meta יהיה בתחילת הקוד (למעלה).
4. תוכן - שיהיה הרבה! אפילו המון! כמה שיותר תוכן וכמה שיותר קשור לעיסוק האתר.
לא לשכפל תוכן בשום פנים ואופן - גוגל שונאים את זה, אבל להכניס המון.
להדגיש מילים חשובות ב- B או ב- U ואם אפשר גם לקשר אותם (h ref)לעמודים פנימיים באתר, כמובן בהקשר ולא סתם.
לא להגזים בכמות המילים החשובות כלומר שיהיה פרופורציה בין המילים החשובות בתוכן לבין שאר המילים - זיכרו, גוגל בודק הכל!
5. קישורים פנימיים - מומלץ שמכל דף באתר יהיה קישור לעמוד הבית ועם עמוד הבית שלכם הוא לא הכתובת האורגנית של האתר אז עדיף שהקישור יהיה לכתובת.
הוסיפו קישורים למילים החשובות ודאגו שגולש יוכל להגיע לכל העמודים באתר ע"י לא יותר מ3 לחיצות. ניתן לעשות זאת ע"י מפת אתר (siteMap).
כמו בשאר הסעיפים - אל תגזימו!!! לא יותר מ-70 קישורים בדף אחד!
6. קישורים חיצוניים - אתם יכולים לקשר לאיזה אתר שתרצו וכמה שתרצו - זה לא ישפיע.
הקפידו לא לקשר לאתרים בעלי תוכן פסול (ע"י גוגל).
7. קישורים נכנסים - מאוד חשוב! זה בעצם מה שיקפיץ לכם את ה-PR.
כמה שיותר קישורים מכמה שיותר אתרים.
מומלץ:
קישורים מאתרים בעלי תוכן זהה או דומה לשלכם.
קישורים ע"י טקסט ולא ע"י תמונה או פלאש.
קישורים מאתרים בעלי PR גבוהה.
קישורים לכתובת האתר האורגנית ולא לדפים פנמיים.
טקסט מקשר בעל משמעות ורלוונטיות לדוגמא: "בניית אתרים" יהיה מקושר ל-www.dooble.co.il ולא "אתר מגניב"...
חשוב מאוד לזכור:
גוגל יודע הכל!!!
אל תרמו, אל תעשו דברים שעלולים להביא להוצאה של אתרכם האינדקס החיפוש של גוגל
שמרו על פרופורציות בכל דבר הקשור לקידום האתר והכי הכי חשוב...
הקפידו שאתרכם יהיה מעניין, יפה וברור שאנשים יחזרו לבקר בו שוב ושוב.
בהצלחה.
http://www.dooble.co.il - בניית אתרים