מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי
במאמר זה ברצוני להרחיב כיצד וידאו יכול להשפיע על תוצאות החיפוש של גוגל.
אתחיל בפרמטר המרכזי: לוידאו ישנה התחייבות גבוהה.
וידאו הוא מוצר שרובנו צורכים ממספר סיבות, הוא מעניין, הוא מושך, הוא פחות משעמם מטקסט, לכן הוא יותר מחייב את הצופה להישאר באתר, פרמטר זה גם משפיע על גוגל, גוגל נותנת העדפה לאתרים שיש בהם תוכן מחייב, כלומר אתרים עם סרטוני וידאו.
עכשיו זה כבר ידוע שגוגל קנתה את יו טיוב על מנת שיוכל להתממשק עם מנוע החיפוש שלה ולתת תוצאות רלוונטיות יותר עבור הגולש- כלומר לשדרג את מנוע החיפוש. בנוסף, המטרה בהתממשקות עם גוגל היתה בהכנסת תכנים אל תוך האתרים והעדפת אתרים שמושכים סרטונים מיו טיוב על פני אתרים אחרים. כלומר התפשטות של יו טיוב וגוגל אל כל הרשת, מעין זרועות תמנון שיושבות בכל אתר ואתר בעזרת סרטוני וידאו.
עבור בעלי האתרים ישנה משמעות אחת למעשה, גוגל תיתן העדפה לאתרים עם וידאו מאשר לאתרים ללא וידאו, אם למתחרה שלך יש וידאו ולך אין המתחרה ינצח. לכן אנחנו הולכים לראות וידאו בכל אתר שירצה לקפוץ בדירוג.
אם אתה רוצה לשפר את הדירוג שלך במנוע החיפוש, עליך לשנות את מה שעשית בשנים האחרונות. וידאו הוא היום מוצר חובה לכל אתר שרוצה לראות את עצמו במקום הראשון, וידאו הוא מוצר אופטימלי וחלק בלתי נפרד מהשיווק באינטרנט.
גוגל ראתה לפני כמה שנים שמקדמי אתרים מציפים את הרשת בתכנים שאינם רלוונטים לגולש, היא החליטה להילחם בתופעת האי רלוונטיות ע”י כך שהיא נותנת בד”כ את המקום ה4 וה-5 לסרטי תדמית רלוונטיים.
כך שאם יש לך אתר רגיל, ואתה רוצה להגיע למקום הראשון בגוגל, יש שתי אפשרויות: לעשות את מה שאתה עושה ולהמשיך התחרות הקשה או לקחת חברה להפקת סרטים שתפיק לך סרטון מדהים שישפר את יכולת המכירה שלך וגם יחייב את הגולש להישאר יותר זמן באתר שלך וישפר את הדירוג שלך, זה תלוי רק בך. בעוד כמה שנים, לא יהיה אתר בלי סרטון וידאו…
כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.
כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.