אמנם כולנו מודעים לחשיבותה ולעוצמתה המתפתחת של פייסבוק , אך הנתונים שמדי חודש אני סורקת , עדיין מפתיעים אותי בכל פעם מחדש.
שמסתכלים על המספרים מתחילים להבין שזה כמעט כמו סוג של מגיפה,כפתור הלייק שכבש כל פינה והתהדר בכפתור השלח לצדו , בהחלט גורמים לאי נוחות קלה למנועי החיפוש ולאתרים כגון : גרופון .
החל מאובמה ועד לליידי גאגא , כל מי שמעוניין להראות וליח"צן את עצמו נמצא כבר שם ! המותגים הגדולים מנהלים קמפיינים שלמים באמצעות פייסבוק .
בוא לרגע נעזוב את המילים ונתרכז במספרים:
בעולם נכון לרגע זה ( סביר להניח שמחר המספר כבר לא יהיה זהה) 689, 659,940 זה המספר המטורף , שמציגים הנתונים , יחד עם סטיסטיקות נוספות זה ברור שהמגמה כאן באופן בולט היא עלייה.
משתמשות כבדות – המדינות המובילות בראש הסטיסטיקה
1.ארה"ב – מקום "מולדתה" של פייסבוק – 149,353,520 מליון איש ברשת
2.אינדונזיה באופן מפתיע עם 37,866,60 מליון גולשים
3.ברטניה -29,499,500 בממלכה פייסבוק הוא אתר מועדף , על פני כל אתר אחר.
4.טורקיה - לא מפגרת בהרבה אחרי הממלכה הבריטית עם 28,897,820 מליון גולשים.
5. הודו – עם מספר משתמשים יחסית קטן לגודלה העצום 26,624,880 מליון גולשים.
ובביצה הקטנה שלנו , ישראל צועדת עם 3 373 580 מליון גולשים שמהווים בסך הכול כ-45.87% מהאוכלוסייה, רוב המכריע של הגולשים בין הגילאים 18-44 וכ- 54% גברם ו46% נשים.
לאן אנחנו גולשים הכי הרבה בארץ?
בראש המותגים שאליהם גולשים הכי הרבה משתמשים נמצאים קאסטרו, ביסלי וסופר פארם .
המקומות שצועדים בראש מצעד הרייטיניג הם: נמל תל אביב, אילת, ת"א,9 beach הרצליה וחוף הצוק.
רשימה מלאה של המקומות הפופלרייםבישראל , ע"פ מדד הרייטיניג של תמצאו באתר הנתונים( שמופיעה למטה) ובחודש האחרון נרשמה עלייה מרשימה של 20,680 גולשים חדשים ברשת.
עם נתונים כאלו ועלייה תמידית בעשרות אחוזים לאורך השנתיים האחרונות ברשת החברתית הזו שבהחלט כבר הרבה יותר מרשת חברתית , אם את ה בעל עסק קטן או גדול ואינך נמצא שם , בהחלט ניתן לומר שלפחות לחצי מהאוכלוסייה המשתמשת ברשת החברתית על בסיס יומ- יומי אתה לא קיים.
תוסיפו את השדרוגים שהוכנסו בחודשיים – שלושה האחרונים ותבינו שאם אתם רוצים יותר לקוחות, יותר תנועה לאתרובסופו של תזרים מזומנים גדול יותר , רצוי שתשקיעו כחלק ממאמצי הפרסום והשיווק שלכם.
הנתונים נלקחו מהאתר socialbakers המספק ניתוחים וסטטיסטיקות על הנעשה בפייסבוק.ונכונים לתאריך 6.6.11
שמסתכלים על המספרים מתחילים להבין שזה כמעט כמו סוג של מגיפה,כפתור הלייק שכבש כל פינה והתהדר בכפתור השלח לצדו , בהחלט גורמים לאי נוחות קלה למנועי החיפוש ולאתרים כגון : גרופון .
החל מאובמה ועד לליידי גאגא , כל מי שמעוניין להראות וליח"צן את עצמו נמצא כבר שם ! המותגים הגדולים מנהלים קמפיינים שלמים באמצעות פייסבוק .
בוא לרגע נעזוב את המילים ונתרכז במספרים:
בעולם נכון לרגע זה ( סביר להניח שמחר המספר כבר לא יהיה זהה) 689, 659,940 זה המספר המטורף , שמציגים הנתונים , יחד עם סטיסטיקות נוספות זה ברור שהמגמה כאן באופן בולט היא עלייה.
משתמשות כבדות – המדינות המובילות בראש הסטיסטיקה
1.ארה"ב – מקום "מולדתה" של פייסבוק – 149,353,520 מליון איש ברשת
2.אינדונזיה באופן מפתיע עם 37,866,60 מליון גולשים
3.ברטניה -29,499,500 בממלכה פייסבוק הוא אתר מועדף , על פני כל אתר אחר.
4.טורקיה - לא מפגרת בהרבה אחרי הממלכה הבריטית עם 28,897,820 מליון גולשים.
5. הודו – עם מספר משתמשים יחסית קטן לגודלה העצום 26,624,880 מליון גולשים.
ובביצה הקטנה שלנו , ישראל צועדת עם 3 373 580 מליון גולשים שמהווים בסך הכול כ-45.87% מהאוכלוסייה, רוב המכריע של הגולשים בין הגילאים 18-44 וכ- 54% גברם ו46% נשים.
לאן אנחנו גולשים הכי הרבה בארץ?
בראש המותגים שאליהם גולשים הכי הרבה משתמשים נמצאים קאסטרו, ביסלי וסופר פארם .
המקומות שצועדים בראש מצעד הרייטיניג הם: נמל תל אביב, אילת, ת"א,9 beach הרצליה וחוף הצוק.
רשימה מלאה של המקומות הפופלרייםבישראל , ע"פ מדד הרייטיניג של תמצאו באתר הנתונים( שמופיעה למטה) ובחודש האחרון נרשמה עלייה מרשימה של 20,680 גולשים חדשים ברשת.
עם נתונים כאלו ועלייה תמידית בעשרות אחוזים לאורך השנתיים האחרונות ברשת החברתית הזו שבהחלט כבר הרבה יותר מרשת חברתית , אם את ה בעל עסק קטן או גדול ואינך נמצא שם , בהחלט ניתן לומר שלפחות לחצי מהאוכלוסייה המשתמשת ברשת החברתית על בסיס יומ- יומי אתה לא קיים.
תוסיפו את השדרוגים שהוכנסו בחודשיים – שלושה האחרונים ותבינו שאם אתם רוצים יותר לקוחות, יותר תנועה לאתרובסופו של תזרים מזומנים גדול יותר , רצוי שתשקיעו כחלק ממאמצי הפרסום והשיווק שלכם.
הנתונים נלקחו מהאתר socialbakers המספק ניתוחים וסטטיסטיקות על הנעשה בפייסבוק.ונכונים לתאריך 6.6.11
הצטרפו עכשיו לסדנא הבאה לבניית דפי פייסבוק מקצועיים לעסקים
לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, עיתונאית, אמנית ועורכת הניוזלטר לאן נושבת הרוח.