דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


The age of YOU Media 

מאת    [ 13/09/2007 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2494 פעמים ]



תשס"ז הייתה (מנקודת המבט המקצועית שלי) שנת הבלוגספרה.

המציאות האינטרנטית ותופעת הבלוגים ברשת הולידה מרחב חברתי-תרבותי-צרכני חדש המאפשר לכל אחד ואחת התבטאות חופשית, כזו המשנה את חוקי המשחק בין ספק המידע, המפרסם בשפה שלנו, לבין הצרכן שלו.

מגזין ניוזוויק קרא לתופעה The age of YOU Media

האינטרנט שבר את כל הפרדיגמות שהכרנו בישראל.
4 מיליון גולשים בכל יום ויום. 80% מהגולשים נכנסים לאינטרנט לפחות פעם ביום ומבלים באינטרנט שעה ביום בממוצע. הגולשים מחפשים מידע . שולחים/מקבלים דואר אלקטרוני. קוראים חדשות.
ואכן האינטרנט הפך זה מכבר לזירת מולטי- מדיה אולטימטיבית. טקסטים. תמונות. וידאו. מה לא ?

פלטפורמת הרשת יוצרת עבור כולנו הזדמנות ליעל משמעותית את הפצת המסרים השיווקיים הודות ליכולת הפילוח של קהלי היעד, או כמו שנהוג היום לכנותם
" קהילות עניין אינטרנטיות".

האתגר, בעצם החובה להשתלב במציאות הצרכנית החדשה מחייב את כולנו להכיר את ערוצי ההידברות עם הזן החדש של הלקוחות שלנו, הצרכן הוירטואלי , זה שמחפש כל העת חוויות קניה ומעדיף בעליל המלצות קנייה- לא מפי המפרסם- אלא דווקא מידידים וסתם זרים עמם הוא מתקשר נון-סטופ בבלוגים, קהילות ואתרים חברתיים ברשת נוסח web2 כגון תפוז, וואלה, ynet
Caf? TheMarker, ורבים אחרים.

בעידן שבו בעצם נעלמו הסקופים מחיינו, מאבדים הטלביזיה, העיתונים והרדיו את הבכורה כספקי המידע העיקריים בחברה הישראלית , אך תמהיל המדיה של מירב הקמפינים הוא עדיין שילוב מאוזן ככל האפשר בין ערוצי המדיה המודפסת, האלקטרונית ושילוט החוצות: הכול בהתאם ליעדי השיווק והתקציב כמובן .

מה נאחל לשנת תשס"ח?

בריאות, בראש וראשונה ( את האלגוריתם המבטיח בריאות טובה עדיין לא המציאו לצער כולנו).

בטחון . האם נזכה בדורנו לראות את השלום המיוחל . לא לנו כנראה הפתרון.

שגשוג כלכלי . נראה על פניו שאנחנו בכיוון הנכון. צמיחה שנתית של 6%. גאות בצריכת מוצרים בני-קיימא. ישראל במקום ראשון בעולם בהוצאה על מחקר ופיתוח כאחוז מהתוצר.

אך למרות הנאמר, לא קשה להבחין שאנחנו חיים בעצם בגן-עדן של שוטים.

פערי ההכנסות בחברה הישראלית, השחיתות השלטונית. נטל המיסוי הגבוה. הפריון הירוד. התחרותיות הנמוכה ברוב מגזרי המשק ובריחת המוחות: אלפי מהנדסים, אקדמאים ובעלי מקצועות חופשיים שירדו בעשור האחרון מישראל מחלישים את המשק הישראלי ורשימת החוליים עדיין ארוכה.

השינויים החברתיים, התרבותיים והכלכליים הנובעים מהגלובליזציה מחלישים בלא ספק את החברה והכלכלה בישראל - והרי לנו סיבות טובות לדאגה ובעצם גם לתקווה ששנת תשס"ח תהיה שנה טובה בהרבה מקודמתה.

שנה טובה !



דני צימט, מנכ"ל צימט תקשורת שיווקית, MSPC תקשורת המונים, אוניברסיטת קלארק, ארה"ב



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב